Onnistuikohan..?

Näinköhän tuo piikittäminen eilen onnistui... Olin kyllä ihan kohtalaisen selvä (pikkujouluissa siis olin justiin sillon) ja koitin olla toosi tarkka sen ruiskun kanssa, naputtelin ilmat ja varovasti painoin nesteen niin ylös kuin sitä ruiskuosaa riitti, mutta kun se neste ei vaan sieltä ruiskusta tule kokonaan. Aina jää suunnilleen sen verran mitä siinä "nokassa" on tilaa kun männän painaa pohjaan. (Sama juttu oli myös sekoitusvaiheessa...) Että aika pessimistisillä fiiliksillä nyt olen... :( Saatteko te muut Pregnyliä tai vastaavaa ruiskulla piikittävät kaiken nesteen ulos? Teenköhän minä jotain väärin..? :attn: Paljon helpompi on se kynä...

Ei sieltä sen enempää voi tulla mitä sen männän painamisen jälkeen on tullakseen :)

Minä mokasin yhden Menopurin niin, että en sitä lasiampullia naputellut pohjalle vaan osa jäi sinne nuppiin. Imaisin sitten loput nesteen ruiskuun sieltä päästä, kun ei se neste sieltä poiskaan tullut :snotty:

En usko, että sinulla mitään hätää on =)

Haalistunut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2006 klo 12:20 pietu- kirjoitti:
Ei sieltä sen enempää voi tulla mitä sen männän painamisen jälkeen on tullakseen :)

Minä mokasin yhden Menopurin niin, että en sitä lasiampullia naputellut pohjalle vaan osa jäi sinne nuppiin. Imaisin sitten loput nesteen ruiskuun sieltä päästä, kun ei se neste sieltä poiskaan tullut :snotty:

En usko, että sinulla mitään hätää on =)
Mutta tuohan ei haittaa, liukenee se lääkeaine vähempäänkin nesteeseen. =)

Mulle kans kerran kävi samoin kuin Pietulle. Sittemmin ollut kyllä tarkka sen nesteen kanssa että kaikki siel pullossa, ei nokassa.
Se aine tulee sieltä ruiskusta sen mitä tulee, ei sitä enempiä voikaan tulla kuin painat tosiaan männästä. Kyllä sitä mullakin aina tippa jää. Mutta luotan siihen että ei se tippa sitten haittaa. Kunhan suurinosa menee mahanahkaan. :) Kyllä se Nala varmasti onnistui! =)

Yhteistyössä