Onnistui mies taas niin pilaamaan päivän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei vaan hyvä päivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei vaan hyvä päivä

Vieras
Haki minut töistä, ja ensimmäinen kommentti ennen kuin ehdin edes autoon istua että "voisit kyllä meikata, kamalan näkönen oot ilman"

Omasta mielestäni olen ihan normaalin näköinen, hiukset siistit ja laitetut aina. Pitkät ripset, hyvä iho. Kulmakarvat vaaleat ja ne yleensä vahvistan esim. töihin mennessä sellaisiksi LUONNOLLISEN näköisiksi.

Olkoon että minulla oli kumisaappaat ja tuulipuku (oppilaiden kanssa metsäretkellä joka selittää asuvalinnan) mutta silti tuli paha mieli.

Meikkaan yleensä jos viihteelle lähden, harvemmin muuten kuin nuo kulmat ja ehkä ripsiväriä+huulirasvaa. Yläasteella olen viimeksi meikannut päivittäin "täyden tällingin".

Jos totta puhutaan, en edes osaa tehdä nättiä arkimeikkiä. Aijemmin olin sinut itseni kanssa, ja ihan hyvällä itsetunnolla kuljin ilman kunnon tällinkiä ihmisten ilmoilla mutta nyt jotenkin ruvennut itseäkin hävettämään ja tulla sellainen "pitäisikö meikata" olo, ihan perus ruokakauppaan mennessä.

törkeä mies.itse oisin tuossa tilanteessa kyllä sanonut omalleni että aijaa,oon kans ite katellu tota sun mahaa että voisit kyllä lenkkeillä,kamalan näköinen oot noin. tai että voisititeki tehä vaikka jotain munakarvoilles,ei tee yhtään mieli kun se on semmonen karvakasa. tai mitä tahansa näpäyttänyt. mutta siis,jos mies on tota mieltä (ärgh) niin asian ois voinu ilmasta vaikka nin että kehuisi sinua kovasti kun OLET meikannut.tai jotenkin vihjata.mutta minkä sille voi jos tuota mieltä on ja haluaa puhua kovin suoraan :/

[QUOTE="vieras";26153398]olisit sanonu että joo, mä voin kyllä meikata, mutta mitä me tuolle sun naamalles tehdään kun sä et varmaan meikkaamaan suostu?![/QUOTE]

just noin.

AHA

0037.gif

No kyllä mä itse tiedän että näytän kamalalta ilman meikkiä, juuri siksi meikkaankin. Mutta miehen sanomana, en osaa edes kuvitella miltä tuntuisi jos mies sen sanoisi.

Ne päivät taas?
Alkuperäinen kirjoittaja hei vaan hyvä päivä;26153280:
Haki minut töistä, ja ensimmäinen kommentti ennen kuin ehdin edes autoon istua että "voisit kyllä meikata, kamalan näkönen oot ilman"

Omasta mielestäni olen ihan normaalin näköinen, hiukset siistit ja laitetut aina. Pitkät ripset, hyvä iho. Kulmakarvat vaaleat ja ne yleensä vahvistan esim. töihin mennessä sellaisiksi LUONNOLLISEN näköisiksi.

Olkoon että minulla oli kumisaappaat ja tuulipuku (oppilaiden kanssa metsäretkellä joka selittää asuvalinnan) mutta silti tuli paha mieli.

Meikkaan yleensä jos viihteelle lähden, harvemmin muuten kuin nuo kulmat ja ehkä ripsiväriä+huulirasvaa. Yläasteella olen viimeksi meikannut päivittäin "täyden tällingin".

Jos totta puhutaan, en edes osaa tehdä nättiä arkimeikkiä. Aijemmin olin sinut itseni kanssa, ja ihan hyvällä itsetunnolla kuljin ilman kunnon tällinkiä ihmisten ilmoilla mutta nyt jotenkin ruvennut itseäkin hävettämään ja tulla sellainen "pitäisikö meikata" olo, ihan perus ruokakauppaan mennessä.

[QUOTE="vieras";26153600]No mitä vastasit? Omalta mieheltä ei tule ikinä tuollaisia kommentteja, vaikka rötkötän kotona verkkareissa tukka kiinni ja naama kiiltäen. Siltikin on hanurissa kiinni :D[/QUOTE]

Taisin tuijottaa vaan monttu auki. :O Kun en sopivaa sanottavaa keksinyt..

Ja mies on hyvin tarkka omasta ulkonäöstään ja ei voi esim. verkkareissa olla kuin omalla pihalla, hiukset täytyy olla viimisen päälle jne.. Varmaan meikkaisi useammankin pakkelikerroksen naamaan jos nainen olisi.

[QUOTE="A P";26153750]Taisin tuijottaa vaan monttu auki. :O Kun en sopivaa sanottavaa keksinyt..

Ja mies on hyvin tarkka omasta ulkonäöstään ja ei voi esim. verkkareissa olla kuin omalla pihalla, hiukset täytyy olla viimisen päälle jne.. Varmaan meikkaisi useammankin pakkelikerroksen naamaan jos nainen olisi.[/QUOTE]

Yyyh. Tuo selittikin kaiken. En voisi ikinä olla tommosen kiiltokuvamallipojan kanssa.

Miksi edes olla yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei hyväksyä sinua sellaisena kuin olet ja on kiinnostunut vain pinnasta?

• Tykkää
Reactions: haisulin äiti
Tuohon (ja kaikkeen muuhunkin ala-arvoiseen kommentointiin oman puolison taholta) paras ratkaisu on a) ettei ota nokkiinsa vaan pitää oman itsetunnon kasassa ja b) sanoo päin naamaa että iteppäs olet valinnut :D

Yhteistyössä