vierailija
Jannekin menisi heti takaisin jos pääsisi sinne ja fanitkin haluaa hänet takaisin sinne.Katrie on mieluummin kusettamassa ihmisiä kuin tekemässä oikeita töitä
Jannekin menisi heti takaisin jos pääsisi sinne ja fanitkin haluaa hänet takaisin sinne.Katrie on mieluummin kusettamassa ihmisiä kuin tekemässä oikeita töitä
Mene Faceen. Helppo nakkiHyvä että joku kertoo mitä j toilailee.kun ei kaikki ole facessa.
Keskustelijoiden elämästä ei olekaan kyse vaan Jannen tällä palstalla.Ainakin hänellä on ihmisiä jotka välittää hänestä. Vähän epäilyttää että onko sulla.
Sama työ mitä Janne teki.Katrie on mieluummin kusettamassa ihmisiä kuin tekemässä oikeita töitä
Tämä on myös vaarallista, että uskot mitä vihaajat täällä kertoo. Et näe todellista tietoa. Minusta on ylipäätään outoa, että seuraat keskustelua etkä edes tiedä tai näe Jannen omia postauksia. Et näe mitään Jannesta. Miksi olla jossain keskustelussa hänestä? Et voi keskustella koska et tiedä mitään ja jos sanot, että tiedätpäs kun luet vihaajien kommentit täällä, se on ihan sama kuin pistät paperipussin päähän ja lähdet liikenteeseen.Hyvä että joku kertoo mitä j toilailee.kun ei kaikki ole facessa.
Eikä ole Jannenkaan.Keskustelijoiden elämästä ei olekaan kyse vaan Jannen tällä palstalla.
Mutta eikös Jannella ole fanit juurikin sitä varten että fanit maksavat jannelle kaikesta palvelusta mitä janne ehdottaa.Kaikilla ei ole tarvetta tarjoamillaan palveluilla.
On tuossakin vmäinen kommentti. Joku huolehtii ja välittää Jannesta ja sinä sivuutat tuon toisen kommentin irvailun omalla typerällä sivukommentilla.Keskustelijoiden elämästä ei olekaan kyse vaan Jannen tällä palstalla.
Janne itse kertoo asiat kai se faneja kiinnostaa.Eikä ole Jannenkaan.
Miksi sitten väitätte niin?Miksi vihaajat kysyy faneilta miksi he ovat kateellisia Jannelle? Mistä me se tiedetään.
Kuulemma on.Mutta eikös Jannella ole fanit juurikin sitä varten että fanit maksavat jannelle kaikesta palvelusta mitä janne ehdottaa.
Hyvä että joku kertoo mitä j toilailee.kun ei kaikki ole facessa.
Oispa jotain jos olisit yhtä kiinnostunut omasta elämästäsi kuin mitä näytät olevan fanien.Mutta eikös Jannella ole fanit juurikin sitä varten että fanit maksavat jannelle kaikesta palvelusta mitä janne ehdottaa.
Tuo ei ole Facessa ollenkaan. Et todellakaan ymmärrä mitä luetTämä just!.
eikä kaikki voi työpäivänä kokoajan roikkua facessa / netissä jatkuvasti
Mutta itse näköjään voitTämä just!.
eikä kaikki voi työpäivänä kokoajan roikkua facessa / netissä jatkuvasti
Koska he ovat kateellisia. Duh.Miksi sitten väitätte niin?
Tuskin ylittää rikos kynnystä.Eiköhän niitä rikosilmoituksia saa tehdä. Ei kaada sunkaan maailmaa.
Mutta itse näköjään voit
Mutta tehdä saa.Tuskin ylittää rikos kynnystä.
Eli miksi olet täällä puhumassa miehestä jota et näe ollenkaan? Josta et enää tiedä mitään.En voi koska en käytä Facebookia ja ainoastaan vapaalla ( tauko) on mahdollista käyttää nettiä
Janne aiheuttaa haittaa itselleen, huoli onkin aiheellinen ja käynti keskustelemassa terveydenhuollossa.Tuon Onnenarpa- avautumisen yhteydessä Janne mainitsi että hän ei aio olla enää hiljaa. Hän ei enää välitä miten hänen käy, hän aikoo kertoa silti totuuksia. No kun Janne dramaattisesti vihjaili että mafia saattaa hänet hiljentää mutta hän ei enää välitä kuinka hänen käy... Niin joku fanihan sitten ilmaisi huolensa Jannen puheista, ja kertoi tehneensä tästä huoli-ilmoituksen
Jep. Tämä on se miljoonan dollarin kysymys. Miksi on täällä, kun ei lue mitään Jannen postauksia. Ei tiedä yhtään missä mies menee ja mitä tekee. Lukee ainoastaan vihaajien vääristelyt täällä.Eli miksi olet täällä puhumassa miehestä jota et näe ollenkaan? Josta et enää tiedä mitään.
Ihan sama jos mä menisin keskusteluun Pertti Lahtisesta. En tiedä hänen teoistaan mitään, en näe hänen kirjoittamia juttujaan mutta siellä mä vaan olen keskustelemassa hänestä . Siis niin naurettava koko ajatus, mutta täällä sitä tekee paritkin ihmiset. Voi Jessus.Jep. Tämä on se miljoonan dollarin kysymys. Miksi on täällä, kun ei lue mitään Jannen postauksia. Ei tiedä yhtään missä mies menee ja mitä tekee. Lukee ainoastaan vihaajien vääristelyt täällä.
Keskustelupalsta on Jannesta , ei keskustelijoiden elämästä.Oispa jotain jos olisit yhtä kiinnostunut omasta elämästäsi kuin mitä näytät olevan fanien.