vierailija
Sun elämä vaikuttaa hyvin ankealta.Tietenkin sitähän faneilta tarkoitus, tienata palveluillaan.
Sun elämä vaikuttaa hyvin ankealta.Tietenkin sitähän faneilta tarkoitus, tienata palveluillaan.
Ja et ole tietoinen että tämä on mitä maailmassa tapahtuu? Millä vuosiluvulla elät?Varmaan ottaa siitäkin pääsy/ osallistumismaksun
Sitä itekkin ihmettelen. Jo muinaisessa Kreikassa näistä pyydettiin hintaa. Miten suomalaiset ovat näin tyhmiä nykyään?Ja et ole tietoinen että tämä on mitä maailmassa tapahtuu? Millä vuosiluvulla elät?
Miten niin.?Sun elämä vaikuttaa hyvin ankealta.
Koska et tiedä mistään mitään kommenttiesi perusteella. Älä ole juntti.Miten niin.?
Niin pyydettiin mutta luuletko nämä tietää mitään siitä? En ole enää varma näillä on ees kengät oikeissa jaloissa.Muinaisessa Kreikassa jo pyydettiin maksua fanitapaamisesta.
toi on hyväNiin pyydettiin mutta luuletko nämä tietää mitään siitä? En ole enää varma näillä on ees kengät oikeissa jaloissa.
En tiedä mistä päättelit näin mutta fanitapaamisia on livenä ja virtuaalisina.Koska et tiedä mistään mitään kommenttiesi perusteella. Älä ole juntti.
Täällä on pakko olla enimmäkseen vanhoja ihmisiä koska jos jotkut 40-50 v ovat näin tyhmiä, auta armias! Annan sen anteeksi vanhemmalle sukupolvelle koska kaikki tämä on uutta heille mitä tapahtuu nykyääntoi on hyvä
Ja niistä maksetaanEn tiedä mistä päättelit näin mutta fanitapaamisia on livenä ja virtuaalisina.
Tiedän.Ja niistä maksetaan
Sait alkuperäisen kommenttisi kuulostamaan kuin se olisi huono asia. Kaikkien pitää tienata elantonsa. Ei kukaan muusikko mene tyhjälle salille soittamaan.Tiedän.
Tais olla jonkun muun kommentti. Minusta se olisi hyvä idea.Sait alkuperäisen kommenttisi kuulostamaan kuin se olisi huono asia. Kaikkien pitää tienata elantonsa. Ei kukaan muusikko mene tyhjälle salille soittamaan.
Joo. En tajua mistä nämä ovat nyt vetäneet herneet nenään kun juuri J yrittää kaikkensa. Jos ois joku toinen, niin ei olisi tämmöinen valitus päällä. Tai jos ite joutuisivat ajattelemaan näitä asioita. Empatia suomalaisissa on miinus puolella.Sait alkuperäisen kommenttisi kuulostamaan kuin se olisi huono asia. Kaikkien pitää tienata elantonsa. Ei kukaan muusikko mene tyhjälle salille soittamaan.
Ai no sitten pyydän anteeksi.Tais olla jonkun muun kommentti. Minusta se olisi hyvä idea.
Ok, kaikki hyvin, hyvää illanjatkoa.Ai no sitten pyydän anteeksi.
Samoin sinulle.Ok, kaikki hyvin, hyvää illanjatkoa.
Ei tullut 5.30 tyyppi, kun 2.30 tyyppi kerkesi ensin No tulinpa vain kertomaan että Tapanilan "hotla" laittaa lapun luukulle vuoden vaihteen jälkeen. Käsi ylös kuka yllättyi? Minä en. Jannen sirkus muuttaa Keravalle. Jannesta tulee siis keravalainen. No sinne jää sitten se ihana, homoystävällinen Helsinki. Odotan mielenkiinnolla huomista liveshowta, mitä kaikkea Janne siellä kertookaan.Ihanan rauhallista ollut täällä. Odotellen klo 05:30 tyyppiä ja hänen virttään.
Ok, mä arvelin toisinpäin, että lopettaa Keravan eläinhotellin.Ei tullut 5.30 tyyppi, kun 2.30 tyyppi kerkesi ensin No tulinpa vain kertomaan että Tapanilan "hotla" laittaa lapun luukulle vuoden vaihteen jälkeen. Käsi ylös kuka yllättyi? Minä en. Jannen sirkus muuttaa Keravalle. Jannesta tulee siis keravalainen. No sinne jää sitten se ihana, homoystävällinen Helsinki. Odotan mielenkiinnolla huomista liveshowta, mitä kaikkea Janne siellä kertookaan.
Keravalla on varmaan halvempi vuokra siinä talossa, siksi näin päin.. Ja Janne kuitenkin tarvitsee itselleen työn. Joten helpompi potkia Tuukka pihalle ja ruveta itse isännöimään Keravan hotellia. Niin kauan kun sekään kannattaa.Ok, mä arvelin toisinpäin, että lopettaa Keravan eläinhotellin.
Eihän hän ole pitkään aikaan kirjoitellut täällä koska sinä savustit hänet ulos täältä haukkumalla häntä. Olet kiusaaja.Ihanan rauhallista ollut täällä. Odotellen klo 05:30 tyyppiä ja hänen virttään.
Ei tullut 5.30 tyyppi, kun 2.30 tyyppi kerkesi ensin No tulinpa vain kertomaan että Tapanilan "hotla" laittaa lapun luukulle vuoden vaihteen jälkeen. Käsi ylös kuka yllättyi? Minä en. Jannen sirkus muuttaa Keravalle. Jannesta tulee siis keravalainen. No sinne jää sitten se ihana, homoystävällinen Helsinki. Odotan mielenkiinnolla huomista liveshowta, mitä kaikkea Janne siellä kertookaan.