vierailija
Älä aloita riitaa taas, kiitos. On jo luettu monet kerrat nuo nimittelyt.Mutta sä stalkkaat muista syistä. Et voi olla taas niin tyhmä, ettet tajua mikä eroa noissa on?? Miten osaat pukeutua?
Älä aloita riitaa taas, kiitos. On jo luettu monet kerrat nuo nimittelyt.Mutta sä stalkkaat muista syistä. Et voi olla taas niin tyhmä, ettet tajua mikä eroa noissa on?? Miten osaat pukeutua?
Etkö ikinä kyllästy naturdietin mainostamiseen?Mä vielä jotenkin ymmärtäisin tämän uusimman bisnesidean, JOS kyseessä olisi vilkas eläinhotelli. Mutta Janne juuri yksi päivä esitteli hotellinsa varauskirjaa. Tyhjää, tyhjää, tyhjää, tyhjää......Eli miten sä voit mennä tutustumaan ELÄINHOTELLIN arkeen, kun ei siellä ole niitä asiakkaita?? Toisin sanoen menet silittelemään Jannen omia lemmikeitä ja katselemaan kun Janne makaa sängyssä läppäri sylissään ja hörppii Naturdiettiä? Ja kuka hullu tuonne nyt vielä yöksi haluaisi jäädä???
Sananvapaus. Älä lue jos sua itkettää.Älä aloita riitaa taas, kiitos. On jo luettu monet kerrat nuo nimittelyt.
Kuka helvetti luulet olevasi että kerrot muille mitä tehdä??!Älä aloita riitaa taas, kiitos. On jo luettu monet kerrat nuo nimittelyt.
Varmaan tarkoitettu kaikille , mutta voiko ottaa oman lemmikin mukaan vai onko lisämaksu ?Eiks sinne saa mennä muut kuin lemmikin omistajat?
Tottakai sinne saa mennä kaikki. Tuo yksi kirjoitti tuolla että eiköhän lemmikkien omistajat ole nähneet miten lemmikit nukkuu ja syö ja lepää. Ei kaiketi tajunnut ettei ne sinne meniskään vaan ne joilla ei ole lemmikkejä ja jotka haluavat nähdä niitä. Mutta kun sen piti taas vetää Jannea lokaan kun ei muuta osaa. Olikin eilen hiljaa kun aikuiset täällä puhui. Tänään näköjään virkistynyt vapaapäivästään kun onnesta soikeena haukkuu taas miestäVarmaan tarkoitettu kaikille , mutta voiko ottaa oman lemmikin mukaan vai onko lisämaksu ?
Niin. Mikä sinulta meni ohi? Sanoin ei enää. Lue tai jos et ymmärrä lukemaasi, älä ainakaan vastaa minulle.Sen jälkeen kun Janne oli lopettanut kun ei saanut toivomaansa palkkaa niin vielä myöhemmin olisikin tahtonut takaisin vanhan työnsä ja ruinasi faneiltaan apua työpaikan saamiseen ..eli vielä kesällä tahtoisin takaisin juontamaan ohjelmaa
Jos rouva ei kestä väittelyä, ei tarvitse olla täällä.Älä aloita riitaa taas, kiitos. On jo luettu monet kerrat nuo nimittelyt.
Nukutko sinä toisten ihmisten lakanoilla? Yäk. Minä en ainakaan. Omat lakanat aina mukaan.Olisi edes lakanat sisällyttänyt 50e hintaan ja hinnasto ruuille myös pitäisi tietää.
Juu, oli aika tyhmä kommentti johon vastasit.Ai että myös hoitajat ja lääkärit saavat lörpötellä entisten potilaidensa asioista ulkopuolisille, jos vaihtavat työpaikkaa?
Jep. Otan omat lakanat myös hotelleihin mukaan. Ajatella, että on ihmisiä jotka vieläkin nukkuu muiden lakanoissa. Kaikki ne pöpöt.Nukutko sinä toisten ihmisten lakanoilla? Yäk. Minä en ainakaan. Omat lakanat aina mukaan.
Kyllä saavat. Eri asia tekevätkö sen.Juu, oli aika tyhmä kommentti johon vastasit.
Niin saavat. Tiedän monta. Nimiä eivät tietysti kerro, mutta olen kuullut potilaiden tarinoita melkein liikaa jo heiltä.Kyllä saavat. Eri asia tekevätkö sen.
Kun et itse tiedä mistään mitään, ei kannata kommentoida.Juu, oli aika tyhmä kommentti johon vastasit.
Missä kuplassa nää ihmiset elää, ettei tiedä mitään elämästä?Kun et itse tiedä mistään mitään, ei kannata kommentoida.
Mutta et kai sinä käyttäisi niitä? Kyllä hotelleissakin on, mutta en ikinä nuku niiden päällä vaan vien aina omat. Etkö tiedä miten likaista kaikki on hotelleissa ja miten huonosti pestyt petivaatteet esim?Hostelleissa kuuluu yleensä lakanat yöpymiseen.
Tuo Jn vuodevaatteet 15 eurolla (jos ei vie omia vaikka kyllä kaikkien pitäisi nykyään) on hyvin edullinen hinta. Olen nähnyt paljon kalliimpia taksoja muualla. Mutta joo ilman muuta oma tyynyliina ja lakana aina mukaan, kun yöpyy tuntemattomassa paikassa.Mutta et kai sinä käyttäisi niitä? Kyllä hotelleissakin on, mutta en ikinä nuku niiden päällä vaan vien aina omat. Etkö tiedä miten likaista kaikki on hotelleissa ja miten huonosti pestyt petivaatteet esim?
Niin kannattaa. Ja olen niin tehnytkin.Kannattaa ottaa oma sänkykin mukaan jos on vaikka lutikoita hotellissa ym.paikoissa.Ettei vaan tule pöpöjä.
Hostellissa en ainakaan käytä heidän lakanoita.Mutta et kai sinä käyttäisi niitä? Kyllä hotelleissakin on, mutta en ikinä nuku niiden päällä vaan vien aina omat. Etkö tiedä miten likaista kaikki on hotelleissa ja miten huonosti pestyt petivaatteet esim?