vierailija
Juu ja kyllähän omistajat tietää mitä syöttää lemmikeilleen.Omatekoinen lemmikkien ruoka on parempaa kuin moni kaupasta ostettu. Ja pidemmällä tähtäimellä tulee halvemmaksi.
Juu ja kyllähän omistajat tietää mitä syöttää lemmikeilleen.Omatekoinen lemmikkien ruoka on parempaa kuin moni kaupasta ostettu. Ja pidemmällä tähtäimellä tulee halvemmaksi.
Tuo ravintovalmennus ei kyllä sitten sovi niille, jotka tykkäisivät syödä myös kasviksia, vihanneksia, marjoja ja hedelmiä. Janne kun ei moisia suuhunsa pistä. Jää lautaselle enemmän tilaa makaronilaatikolle kun ei mätä salaattia ollenkaan lautaselle.Tää on hyvä! Lisäks sais maksaa siitä kun J kertoo milloin on hyvä aika lihavuusleikkaukselle ja milloin sit voi taas syödä pizzaa ja makaronilaatikkoo yms
Meillä etelä-karjalassa saa paikallis leipomoiden aitoa ruisleipää, seuraavassa suomalainen menestysresepti ohjelmassa on eräs leipuri täältäpäin joilla on hyvää ruisleipää.Tämä on totta. Missä on se vanhanaikainen kunnon ruislimppu? En ole nähnyt sitä vuosiin enää.
Olen etelä-Karjalasta kotoisin ja käyn siellä aina välillä sukulaisia katsomassa. Olet oikeassa, että siellä saa hyvää ja aitoa ruisleipää. Kun käyn siellä, ostan monta limppua pakkaseen. Pitäiskin taas käväistä.Meillä etelä-karjalassa saa paikallis leipomoiden aitoa ruisleipää, seuraavassa suomalainen menestysresepti ohjelmassa on eräs leipuri täältäpäin joilla on hyvää ruisleipää.
Älä taas valehtele. Kyllä J syö salaattia ja kasviksia. Milloin tää sun valehtelu loppuu? Tiedetään että olet katkera ihminen, ja katkeruus tekee ihmisestä todella ruman. Ulkoa ja sisältä. Mutta niin tekee myös valehteleminen.Tuo ravintovalmennus ei kyllä sitten sovi niille, jotka tykkäisivät syödä myös kasviksia, vihanneksia, marjoja ja hedelmiä. Janne kun ei moisia suuhunsa pistä. Jää lautaselle enemmän tilaa makaronilaatikolle kun ei mätä salaattia ollenkaan lautaselle.
Se yrittää vaan sekoittaa soppaa, ja kun ei muuta keksi, niin valehtelee. Nuo ihmiset tunnistaa kaukaa.Älä taas valehtele. Kyllä J syö salaattia ja kasviksia. Milloin tää sun valehtelu loppuu? Tiedetään että olet katkera ihminen, ja katkeruus tekee ihmisestä todella ruman. Ulkoa ja sisältä. Mutta niin tekee myös valehteleminen.
Omaa pahaa oloaan purkaa netillä.Se yrittää vaan sekoittaa soppaa, ja kun ei muuta keksi, niin valehtelee. Nuo ihmiset tunnistaa kaukaa.
Mitäs sinä tiedät mitä Janne syö ?Älä taas valehtele. Kyllä J syö salaattia ja kasviksia. Milloin tää sun valehtelu loppuu? Tiedetään että olet katkera ihminen, ja katkeruus tekee ihmisestä todella ruman. Ulkoa ja sisältä. Mutta niin tekee myös valehteleminen.
Perustin "valheeni" Jannen ruoka-annoskuville mitä olen facessa nähnyt. Salaatti on loistanut poissaolollaan.. Paitsi kun Janne aterioi jossain lounasravintolassa, sitten lautaselle saattaa eksyä jotain vihreääkin. Mutta itse mies ei pahemmin tunnu salaatteja valmistavan.Älä taas valehtele. Kyllä J syö salaattia ja kasviksia. Milloin tää sun valehtelu loppuu? Tiedetään että olet katkera ihminen, ja katkeruus tekee ihmisestä todella ruman. Ulkoa ja sisältä. Mutta niin tekee myös valehteleminen.
Olen nähnyt.Mitäs sinä tiedät mitä Janne syö ?
Niin kaikkihan tuleekin esille Facessa.Perustin "valheeni" Jannen ruoka-annoskuville mitä olen facessa nähnyt. Salaatti on loistanut poissaolollaan.. Paitsi kun Janne aterioi jossain lounasravintolassa, sitten lautaselle saattaa eksyä jotain vihreääkin. Mutta itse mies ei pahemmin tunnu salaatteja valmistavan.
Miksi ihmiset välittää mitä hän syö?Perustin "valheeni" Jannen ruoka-annoskuville mitä olen facessa nähnyt. Salaatti on loistanut poissaolollaan.. Paitsi kun Janne aterioi jossain lounasravintolassa, sitten lautaselle saattaa eksyä jotain vihreääkin. Mutta itse mies ei pahemmin tunnu salaatteja valmistavan.
Varmaan kun Janne esittelee ruokiaan.Miksi ihmiset välittää mitä hän syö?
Esittelee moni muukin, mutten ole ikinä nähnyt että heitä mollataan niistä.Varmaan kun Janne esittelee ruokiaan.
Seuraan yhtä miestä Instassa ja hänellä on 170 tuhatta seuraajaa. Hän postaa kaikenlaisia juttuja ja yksi niistä on mitä hän syö. Ja hän se vasta syökin roskaruokaa, mutta en ole vielä kertaakaan nähnyt, että kukaan hänen seuraaja on haukkunut tai ollut ilkeä hänelle siitä mitä hän pistää suuhunsa.Esittelee moni muukin, mutten ole ikinä nähnyt että heitä mollataan niistä.
Joo tämä ainainen haukkuminen kaikesta on ihan ihmeellistä. Ja se haukkuminen on tosiaan ihan kaikesta.Seuraan yhtä miestä Instassa ja hänellä on 170 tuhatta seuraajaa. Hän postaa kaikenlaisia juttuja ja yksi niistä on mitä hän syö. Ja hän se vasta syökin roskaruokaa, mutta en ole vielä kertaakaan nähnyt, että kukaan hänen seuraaja on haukkunut tai ollut ilkeä hänelle siitä mitä hän pistää suuhunsa.
Kannattaisi nyt ihan oikeasti miettiä sanojen tarkoitusta... Haukkuminen on aika vahva sana. Minä en sanoisi että Jannen syömisiä tai touhuja haukutaan. Lähinnä ne kyseenalaistetaan tai niille naureskellaan. Mutta että haukutaan? Hmmmmmm........ Koittakaapa nyt muistaa sellainenkin asia, että jos joku mielipide ei satu itseä miellyttämään. Niin ei se silti tee siitä epämiellyttävästä mielipiteestä automaattisesti haukkumista. Huoh.Joo tämä ainainen haukkuminen kaikesta on ihan ihmeellistä. Ja se haukkuminen on tosiaan ihan kaikesta.
Kannattaisi nyt ihan oikeasti miettiä sanojen tarkoitusta... Haukkuminen on aika vahva sana. Minä en sanoisi että Jannen syömisiä tai touhuja haukutaan. Lähinnä ne kyseenalaistetaan tai niille naureskellaan. Mutta että haukutaan? Hmmmmmm........ Koittakaapa nyt muistaa sellainenkin asia, että jos joku mielipide ei satu itseä miellyttämään. Niin ei se silti tee siitä epämiellyttävästä mielipiteestä automaattisesti haukkumista. Huoh.
Minusta teidän ois aika hankkia oma elämä.Minusta herra antinin ois aika hommata tupee.
Täällä on haukuttu mies välillä ihan pystyyn. Mielipiteet ovat ihan eri asia kuin haukkuminen. Se, ettet tajua sitä, on juuri se ongelma. Ja sen huomaa sinusta ja sinun klo 2 aamulla kommenteista.Kannattaisi nyt ihan oikeasti miettiä sanojen tarkoitusta... Haukkuminen on aika vahva sana. Minä en sanoisi että Jannen syömisiä tai touhuja haukutaan. Lähinnä ne kyseenalaistetaan tai niille naureskellaan. Mutta että haukutaan? Hmmmmmm........ Koittakaapa nyt muistaa sellainenkin asia, että jos joku mielipide ei satu itseä miellyttämään. Niin ei se silti tee siitä epämiellyttävästä mielipiteestä automaattisesti haukkumista. Huoh.
Kenen muun hiukset kiinnostaa sua noin paljon? Toivottavasti omasi mutta kenen muun?Janne-Fanien mielestä varmaan haukkumista on sekin jos joku sanoisi oman mielipiteensä ettei pidä vaaleista( värjätyistä) hiuksista. ja
että ne ei sovi ja että tummaväri hiuksissa ois parempi tai se oma väri.
Kenen muun hiukset kiinnostaa sua noin paljon? Toivottavasti omasi mutta kenen muun?