vierailija
Ei tuolla lastenlaululla kyllä vielä levytyssopimusta saa. Toivottavasti Janne ei nyt kuvittele itsestään liikoja. Ei ole huomisaamuna puhelin täynnä levy-yhtiöiden yhteydenottoja.
Miksi kuvittelet hän tuumii tuollaisia? En nähnyt missään mitään tuohon liittyvää.Ei tuolla lastenlaululla kyllä vielä levytyssopimusta saa. Toivottavasti Janne ei nyt kuvittele itsestään liikoja. Ei ole huomisaamuna puhelin täynnä levy-yhtiöiden yhteydenottoja.
Niinpä. Turhaa sitä on miestä syytellä.Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.
Heh, Jannehan kuvittelee itsestään liikoja kun luetteli tv ohjelmassa mitä töitä on tehnyt.Ei tuolla lastenlaululla kyllä vielä levytyssopimusta saa. Toivottavasti Janne ei nyt kuvittele itsestään liikoja. Ei ole huomisaamuna puhelin täynnä levy-yhtiöiden yhteydenottoja.
Tosikko.Miksi kuvittelet hän tuumii tuollaisia? En nähnyt missään mitään tuohon liittyvää.
Se oli joku kuljin herrojen kanssa pellon laitaa laulu. En tiedä nimeä.Mikä mahtoi olla laulu minkä luritteli?
En ole. En vaan kannusta vittuilua.Tosikko.
Sekin vielä tähä iltaan, ollut mukava lueskella näitä keskusteluja. Sain itsekin hyvän idean jouluksi.Tapanilan Pavarotti He he
Mulle kerrottiin kerran että vittuilu on suomalainen juttu, kun suomalaiset ei osaa sanoa asioita suoraan. Niin ilkeä vittuilu tulee sitten kehiin koska se saa ihmisen tuntemaan olonsa jotenkin paremmalta sitä toista vastaan. Itse en ole ikinä ymmärtänyt vittuilun pointtia mutta enpä ole suomalainen.En ole. En vaan kannusta vittuilua.
Herrojen kanssa pellon laidassa. Carola.Se oli joku kuljin herrojen kanssa pellon laitaa laulu. En tiedä nimeä.
Kiitos.Herrojen kanssa pellon laidassa. Carola.
Vittuilu on ihmisille joiden aivot ei ole kehittyneet.Mulle kerrottiin kerran että vittuilu on suomalainen juttu, kun suomalaiset ei osaa sanoa asioita suoraan. Niin ilkeä vittuilu tulee sitten kehiin koska se saa ihmisen tuntemaan olonsa jotenkin paremmalta sitä toista vastaan. Itse en ole ikinä ymmärtänyt vittuilun pointtia mutta enpä ole suomalainen.
Eikä varmaan ole omalla kielelläsi samaa sanaakaan. Sanotaan myös ettei suomalaisia ymmärrä kun toinen suomalainen ja poliisi.Mulle kerrottiin kerran että vittuilu on suomalainen juttu, kun suomalaiset ei osaa sanoa asioita suoraan. Niin ilkeä vittuilu tulee sitten kehiin koska se saa ihmisen tuntemaan olonsa jotenkin paremmalta sitä toista vastaan. Itse en ole ikinä ymmärtänyt vittuilun pointtia mutta enpä ole suomalainen.
Ei ole omalla kielelläni vastaavaa sanaa eikä me edes tehdä semmosta. Tuo on hyvä, tuo sanonta ja varmasti tottakinEikä varmaan ole omalla kielelläsi samaa sanaakaan. Sanotaan myös ettei suomalaisia ymmärrä kun toinen suomalainen ja poliisi.
Odotellaan nyt miten Jannen vanhusten seuralaispalvelu ottaa tulta alleenEipä ole näkynyt enää kommentteja?
On jo saanut asiakkaita että hyvin on alkanut.Odotellaan nyt miten Jannen vanhusten seuralaispalvelu ottaa tulta alleen
Ei ole. Pitää ottaa yhteyttä. Riippuu mitä halutaan Jannen tekevän ja kuinka kauan. Hänelle voi lähettää viestiä ja kysyä. Hän kyllä vastaa.Paljonhan maksaa vanhus seuralaispalvelu maksaa, tunti ? Onko hinnastoa missä ?
Ok, kiitos.Ei ole. Pitää ottaa yhteyttä. Riippuu mitä halutaan Jannen tekevän ja kuinka kauan. Hänelle voi lähettää viestiä ja kysyä. Hän kyllä vastaa.
Ainahan voi kokeilla yhden kerran ja jos ei tykkää, niin sitten ei tarvitse tehdä sitä uudestaan.Ok, kiitos.
Tuskin häntä on edes pyydetty. Janne ei ole mikään iso julkkis.Miksiköhän Janne ei osallistu esim kymppitonniin ym julkkisten ohjelmiin ? Eikös niistä palkkionkin saa.