vierailija
En vastannut sun kommenttiin.Miten pilkattiin ? Ihan normi päivähoito vanhuksille, on tuossa meidän lähellä.
En vastannut sun kommenttiin.Miten pilkattiin ? Ihan normi päivähoito vanhuksille, on tuossa meidän lähellä.
Päivän naurut sain tästä Vielä kun tietäisi mitä tällainen mummojen ja pappojen viiden tähden vip-tason luksuspalvelu kustantaaTää on hauska, päivähoito, saunotus, pesu, kuivaus, makaronilaatikko lounas, ulkoilu aidatulla pihalla. Kameralla omaiset voivat seurata päivän kulkua.
Minä kysyin kommentistasi, ...uo yksi löysi pilkkaamisen aihetta.... että miten pilkattiin?En vastannut sun kommenttiin.
Samoin, poikani ihmetteli mitä nauran itekseen omassa huoneessa. Ilman huumoria elämä on tylsää.Päivän naurut sain tästä Vielä kun tietäisi mitä tällainen mummojen ja pappojen viiden tähden vip-tason luksuspalvelu kustantaa
Juu, yks hoitsukin sanoi aikoinaan, ei tätä työtä jaksaisi ilman huumoriaPäivän naurut sain tästä Vielä kun tietäisi mitä tällainen mummojen ja pappojen viiden tähden vip-tason luksuspalvelu kustantaa
Niin ovat mutta Jannehan kotipalveluhommia virittelee joita perhehoitajat tekee.Kannattaa pitää jannen viritelmät ja viralliset hoivalaitokset erillään.Aivan eri asioita
Nauru pidentää ikää.Hienoa että Janne aikoo tehdä tätä vanhusten auttamista. Enemmän sellaisia ihmisiä kehiin eikä näitä irvailu tyyppejä aiheesta. Irvailijat, jos heillä on hyvä säkä vaikka kyllä epäilen, kun negatiivisuus tappaa aiemmin, elää vanhoiksi ja istuvat kotona yksinään seiniä tuijottamassa varmaan mielellään sitten toivottaisivat kotiinsa jonkun joskus juttelemaan. Tai ehkä ei. Eikä kukaan halua edes viettää aikaa tollasten ihmisten kanssa. Olkoot yksinään.
Riippuu naurusta. Vittumainen nauru ei pidennä ikää.Nauru pidentää ikää.
Ei olekaan hoivalaitoksista kyse vaan Jannen palveluista vanhuksille, mitä olet mieltä asiasta? Mun äidillä ja tädillä käy perhehoitaja kerran viikossa.Kannattaa pitää jannen viritelmät ja viralliset hoivalaitokset erillään.Aivan eri asioita
Niin pappa gayt.Miksei tarjoa seuraa vaikka gay miehille.Kun kerran itse on seuralaista vailla. He he
Perhehoitajat ovatkin enemmän seuralaisia, ei hoitotyötä.Soitin Jannelle ja kysyin hintoja. Ihan kohtuulliset hinnat, eikä hän ala tekemään mitään perhehoitajien puuhia. Hän on enemmän seuralainen. Mikä tässä on niin vaikeaa tai outoa?
Ei mitään kun sitä ei ole olemassaPäivän naurut sain tästä Vielä kun tietäisi mitä tällainen mummojen ja pappojen viiden tähden vip-tason luksuspalvelu kustantaa
Mistäs tämän luit vai jälleen kerran oman mielikuvituksen tuotantoa?Siihen sitten tämä janne ottaa tykokeiluun porukkaa jotka käy vanhusten luona ja itse kerää hillot.Et sillee
Koska Janne on aloittanut vaikka kuinka monta bisnestä aiemmin, ihan taatusti tietää mitä pitää tehdä. Ei kenenkään keskustelupalstan ihmisen tarvi olla siitä tietoinen. Paitsi jos aiot käyttää itse sitä palvelua. Sitten tietty.Pitäisköhän tuossa palvelussa olla kuitenkin jonkinlaiset kriteerit ettei ihan randomisti ala toimia.? Eihän hoitajillekaan anneta rahaa vaan laskutuksen kautta raha asiat hoidetaan ja kotitalalousvähennys verotukseen.
Täällä taisi olla myöskin hoitoalan ihmisiä jotka tekee vanhustyötä.Hienoa että Janne aikoo tehdä tätä vanhusten auttamista. Enemmän sellaisia ihmisiä kehiin eikä näitä irvailu tyyppejä aiheesta. Irvailijat, jos heillä on hyvä säkä vaikka kyllä epäilen, kun negatiivisuus tappaa aiemmin, elää vanhoiksi ja istuvat kotona yksinään seiniä tuijottamassa varmaan mielellään sitten toivottaisivat kotiinsa jonkun joskus juttelemaan. Tai ehkä ei. Eikä kukaan halua edes viettää aikaa tollasten ihmisten kanssa. Olkoot yksinään.