onneksi olkoon vaan isosta mahasta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mahakas vissiin sitte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mahakas vissiin sitte

Vieras
tuli sitten oikeen hyvä mieli kun tuttu tavatatessamme katsoi mahaani ja alkoi onnittelemaan raskaudesta. Mitä ne ihmiset oikeen kuvittelee kun mulla on vasta 7 kk täyttänyt vauva jo kotona, että nyt olisin jo uudestaan raskaana ja ihan niin pitkälläkin, että maha jo näkyisi... eipä auttanut sitten muuta kun sanoa, että kyllä tämä nyt on vaan raskauden jäljet vyötäröllä mitkä ei ole vielä hävinneet.

onkos muille käynyt samoin? kyttääkö toiset teidän mahoja ? miten tästä mahasta pääsee eroon raskauden jälkeen?

No ihan noin ei ole käynyt.
Mua tuttu onnitteli iloisena uudesta raskaudesta,oli yhteiseltä sukulaiselta kuullut. Vähemmän mukavaa oli kertoa kuinka raskaus oli mennyt kesken kahta päivää aiemmin :(

Kyllä minuakin on töissä asiakas onnittellut raskaudesta ja kysynyt koska syntyy. Pakko oli siihen sanoa, että on jo syntynyt 9kk sitten :) Noh kyllä se maha oikeasti siitä lähti pienenemään ajan kanssa... asiakkaalle ehkä hieman nolo tilanne sinänsä...

Mulle on jo kaks kertaa käynyt niin, että olen katsellut tuttujen mahoja vähän sillä silmällä ja ajatellut, että oliskohan noin.. Mut en kyl ikinä kehtais sanoa kelleen, että onneks olkoon tai alkaa edes kyselee, että "ooks raskaana?"... Ku mitäs jos onkin muuten vaan sitä mahaa..

Näissä kahdessa tapauksessa joista olen ajatellut... Olen ollut kyl ihan oikeessa :D Mut selvis sit vasta vierailun jälkeen...

...miten te ette saa niitä röllyköitä pienemmäks?? Lomilla näin sukulaisnaista jolla oli ihan maha kuin 7. kk raskaana (sori kyttäys, mutta jos pistää tiukan paidan..) Teki mieli kysyä, että onko vauva tulosa, mutta heidän esikoinen 9 kk, eli tuskin kovin pitkällä viel uus raskaus.

Alkuperäinen kirjoittaja mahaton:
...miten te ette saa niitä röllyköitä pienemmäks?? Lomilla näin sukulaisnaista jolla oli ihan maha kuin 7. kk raskaana (sori kyttäys, mutta jos pistää tiukan paidan..) Teki mieli kysyä, että onko vauva tulosa, mutta heidän esikoinen 9 kk, eli tuskin kovin pitkällä viel uus raskaus.

No kukin palautuu omassa tahdissaan, sori vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja mahaton:

No kukin palautuu omassa tahdissaan, sori vaan...

varsinkin jos ei jaksa sen eteen tehdä mitään. 9kk palautuu todellakin jos vaan haluaaa.

Uusimmassa sport lehdessä oli just juttua tuosta raskauden jälkeisestä vatsasta, vatsalihaksista ja treenamisesta ja syömisistä. Kehoitan ostamaan vaikka irtonumeron ja lukaisemaan artikkelin. On itseasiassa kaikisat "helpointa" päästä lapsen syntymän jälkeen kuntoon kuin jopa muulloin koska mies hormoni pitoisuuksien määrä elimistössä nousee tällöin ja mahdollistaa parhaan mahdollisen painon pudotuksen kun yleensä meillä naisilla se rasva on aika tiukassa!!
Jos vielä reilu 9kk päästä on jäänyt painoa ja vatsa röllykkää johtuu se ihan jostain muusta kuin vauvasta.
Kaikki eivät vain halua tai pysty kiinteytymään tai laihduttamaan ja joillekin se on helppoa tai käy lähes itsestään. Tasan ei käy onnen lahjat!

niin no mulla tehtiinkin sektio eli ei sitä vatsalihastreenejä saanut/voinut heti alottaa. luulempa vaan että venynyttä nahkaa on mahoton pois saada jollei sitten kirurgilla käy sitä pois leikkaamassa...

Alkuperäinen kirjoittaja sikspäkki:
Uusimmassa sport lehdessä oli just juttua tuosta raskauden jälkeisestä vatsasta, vatsalihaksista ja treenamisesta ja syömisistä. Kehoitan ostamaan vaikka irtonumeron ja lukaisemaan artikkelin. On itseasiassa kaikisat "helpointa" päästä lapsen syntymän jälkeen kuntoon kuin jopa muulloin koska mies hormoni pitoisuuksien määrä elimistössä nousee tällöin ja mahdollistaa parhaan mahdollisen painon pudotuksen kun yleensä meillä naisilla se rasva on aika tiukassa!!
Jos vielä reilu 9kk päästä on jäänyt painoa ja vatsa röllykkää johtuu se ihan jostain muusta kuin vauvasta.
Kaikki eivät vain halua tai pysty kiinteytymään tai laihduttamaan ja joillekin se on helppoa tai käy lähes itsestään. Tasan ei käy onnen lahjat!

heh no siitähän se sitten johtuu kun mulla ennen raskauksia ollut mieshormoonia liikaakin pcon takia ja sillon pysyi hoikempana...ja nyt kun sitten on noita naishormooneja enemmän niiin ei onnistu ei