onneksi ens viiikosta lähtie pojan judoharkat alkavat jo klo 17.

on kovin myöhään kunharkat alkavat vasta klo 19. kotona poiak on usein vasta puoli yhdeksän jälkeen ja kun syö ltapalan ja käy suihkussa kello on jo melkein kymenen. Se on IHAN liian myöhään 8vuotiaalle mennä nukkumaan arkipäivänä.
Moni muukin vanhempi sanoi että on lian myöhään,en ole ainutjoka on sitä mieltä.
No nyt sitten ens viikosta lähtien aloittavat klo 17 ja päiväkin muuttuu tiistaiksi ja torstaiksi.
Aiemmin tää klo 17 oli aikuisten vuoro joten de myöhäsempi on sit vaihdettu aikuisille.

vieras
Mä taas huokaisin helpotuksesta kun pojan lentisharkat alkavat tänä vuonna vasta 17.30 tai klo 18, eikä jo 17.00. Aina sai olla tuli hännän alla, että ehti töistä viemään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä taas huokaisin helpotuksesta kun pojan lentisharkat alkavat tänä vuonna vasta 17.30 tai klo 18, eikä jo 17.00. Aina sai olla tuli hännän alla, että ehti töistä viemään.
minä kyllä opetan pojan kulkemaan yksin, mutta en ihan vielä. ja isosiskolla ja veljellä alkaa harkat samana päivänä klo 18, joten ei haittaa vaikka lähtisivät mukaan.

matkaa hharkkoihin alle 3 kilsaa. helppo reitti ja vain yksi isomman tien ylitys. suurin osa matkasta pyörätietä. osaahan tuon ikiset kulkea muuallakin nin miksi ei harkkoihin

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä kyllä opetan pojan kulkemaan yksin, mutta enihan vielä. ja isosiskolla j veljellä alkaa harkat samana päivänä klo 18, joten ei haittaa vaikka lähtisivät mukaan.
No mä en voi laittaa poikaa meneen vielä yksin 6 kilometrin matkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
parempi niin,miksei tuotakaan oo voitu aiemmin vaihtaa et vanhemmat myöhäsempään :headwall:
Joo samaa mäkin ihmettelen. Miksi ylipäänsä laitettu noinpäin vuorot? :eek: Pitäisi nyt järjelläkin ajatella, että lapsille aikaisempi aika. No onneksi edes nyt tuli muutos asiaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
parempi niin,miksei tuotakaan oo voitu aiemmin vaihtaa et vanhemmat myöhäsempään :headwall:
no kun se on aina olut niin. Tässä ryhmässä on nyt enemmän näitä "pieniä". judossa kun voi ryhmässä olla eri-ikäisiä lapsia. alaikärja on ylensä 9v,mutta sekin "lapsikohtainen. meidän pioka pääsi jo 8vuotiaana,koska oli jo ollut muksujudossa enen sitä ja tiesi sääntöjä ym. keskiviikkoa näillä junnuilla o vuýökoe. js pääsee läpi saa sen ekan , eli keltaisen. isommilla meidän lapsila onoranssit aj kohta niilläkin vyökoe aj tavoitteena vihreä.

meak
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Meillä lasten harrastukset on onneksi pe-iltana ja lauantaina. Ei mene ihan perseelleen arkiaamut.
Mä muistan kun mulla oli teininä korisreenit pe-iltana 20-21 ja la-aamuna 8-9.30. Valmentaja oli tainnu valita tahallaan noi ajat.

Yhteistyössä