Onneksi en ole ostanut mitään kalliita ulkoiluvaatteita lapsilleni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jee

Vieras
kirpparipuvut ja Peuhu-tpoppis on ajaneet tänä "talvena " asiansa oikein hyvin. Täällä kun ei lunta ole ja ilmat mitä sattuu niin ei harmita kuluneet polvet ja rikkoutuneet haalarit. Tosin meillä tuo Peuhun -haalari näyttää yllättävän kestävältä, kun ei kuluman kulumaa, vaikka hiekassa vedetty! Toisin kuin viime vuoden reimatec joka ei kestänyt kahta viikkoa siistinä vaan heti kului polvet valkoisiksi.

Meillä ei ole vielä ollut toppapuvut käytössä kuin parina päivänä,silloin kun oli pakkasta. Nyt on menty Ticketin ja Po.Pin välikausi-puvuilla ja hyvin on puvut kestäny käyttöä jo alkukeväästä asti.:)

Ei sillä, kyllä halvat puvutkin voi olla todella hyviä.

Minä taas olen tyytyväinen että olen ostanut hyvät ( mutta edulliset ) puvut. Ei näillä keleillä tee yhtään mitään puvulla joka ei kestä vettä. Tällaista täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Meilläkin on puvut, sekä vk- että toppa, ihan priimakunnossa, eikä ole lapsen tarvinnut käyttää tarhassa kuravaatteita, kun puvut ovat vedenpitäviä. :)

meillä ne laittaa ne kurikset aina vaikka puku olisi peltiä, joten on ihan sama mikä puku lapsella on päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja mervi:
Meilläkin on puvut, sekä vk- että toppa, ihan priimakunnossa, eikä ole lapsen tarvinnut käyttää tarhassa kuravaatteita, kun puvut ovat vedenpitäviä. :)

meillä ne laittaa ne kurikset aina vaikka puku olisi peltiä, joten on ihan sama mikä puku lapsella on päällä.

Meillä ei, en ole velvollinen ostamaan kuravaatteita erikseen, kukaan ei minua siihen pysty pakottamaan. joten milläs laittaa kun ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meillä ei, en ole velvollinen ostamaan kuravaatteita erikseen, kukaan ei minua siihen pysty pakottamaan. joten milläs laittaa kun ei ole.

meillä ainakin jankkaavat niistä niin kauan, että kukaan ei enää jaksa sitä kuunnella. Pakko ne on viedä

täällä laitetaan sit vaik laina kurikset,ja juu suurimmalla osalla on vedenpitävät asut mitä olen seuraillut..mut toisaalta ne säilyy kyl parempina pitempään ku kert pukevat ne kurikset,mä en taa niitä pue kotioloissa.

meillä ainakin jankkaavat niistä niin kauan, että kukaan ei enää jaksa sitä kuunnella. Pakko ne on viedä

Mutta minä jaksan, olen kova jankkaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Uudenveroiset meidän lastenkin puvut yhä ovat. Jopa ne, joiden merkkiä ei mainita ;)

samoin...

ja tarhaan vien lapsille kurahousut ja sadetakit sekä kurarukkaset siitä huolimatta että talvivaatteet on vedenkestäviä. Tarhantädit kun ovat ilmeisesti jonkunsortin masokisteja kun haluavat välttämättä kiskoa ne kuravaatteet lapsen päälle vaikkei niitä edes tarttisi :whistle:

ei täällä Etelässä vielä Reimatecia tarvita, on lämmintä ja märkää. Meillä käytössä viime talven toppapuku (sekin reimaa) ja uus otetaan käyttöön kunhan tulee lunta enemmän. On tota uuttakin käyttänyt jonkin verran, mutta uudenveroiseksi sanoisin vielä. TOi Peuhu-haalari on muuten tosi huono! Oli kakkospukuna viime talvena ja vetskari hajos jo uutena.

Yhteistyössä