onneks mä pääsen kohta muuttamaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
|O |O

naapuri taas pesee pyykkiä, ja meidän koko kämppä tärisee :headwall:

hyllyillä pomppii tavarat ja patterit pitää kamalaa rytinää :kieh:

eipä tartte kohta kuunnella tai tuntea kenenkään naapurin tekemisiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Juu omakoti(talo) kullan kallis :saint: :D

jep :D

aamulla ku olin partsilla ja kuuntelin muutaman "isänmaantoivon" juttuja tuossa pihassa, ni aattelin taas et kohta ei oo ketään ikkunoiden alla huutamassa ja mölisemässä..

tosin meidän aidan takana on sit leikkipuisto,saa nähdä kuin suosittu paikka se sit on.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

aamulla ku olin partsilla ja kuuntelin muutaman "isänmaantoivon" juttuja tuossa pihassa, ni aattelin taas et kohta ei oo ketään ikkunoiden alla huutamassa ja mölisemässä..

tosin meidän aidan takana on sit leikkipuisto,saa nähdä kuin suosittu paikka se sit on.. :whistle:

Se ei onneksi yleensä haittaa kun tietää että välillä on se muutama neliömetri omaa tonttia....

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

Se ei onneksi yleensä haittaa kun tietää että välillä on se muutama neliömetri omaa tonttia....

niinpä :D

saa nähdä kuin meidän siellä käy, mies on ainoa joka on ikinä asunu omakotitalossa, voi olla et meillä muilla on vähän outoa, ainakin alkuun :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:
Sitten kun muutatta niin voit sanoa naapurillesi että se on moro, voisit sen pyykkikoneesi laittaa suoraan :D

meidän kone on ihan suorassa, ja veikkaan et niidenkin, mut kun linkoaa täysillä, meidän koneessa 1400 kierrosta, niin kämppä tärisee ympärillä, vaikka kone ei heilu pätkääkään :laugh:

mut mä linkoankin vain 900, kun silloin ei tärise, mut noi ilmeisesti pistää täysillä menemään :kieh:

Yhteistyössä