ja sä tiedät sen mistä?Alkuperäinen kirjoittaja pallero:et ainakaan niitä samoja töitä saa, joista irtisanottu porukkaa. mutta jos ei siis haet johonkin muuhun hommaan, niin kokeile vaan.
ää... lukihärö iski. luin että sieltä on irtisanottu, se olitkin sinä joka irtisanouduit.. joo.Alkuperäinen kirjoittaja pallero:et ainakaan niitä samoja töitä saa, joista irtisanottu porukkaa. mutta jos ei siis haet johonkin muuhun hommaan, niin kokeile vaan.
Luin ensin, että irtisanottu porukkaa. Luin nopeasti ja väsyneenä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja sä tiedät sen mistä?Alkuperäinen kirjoittaja pallero:et ainakaan niitä samoja töitä saa, joista irtisanottu porukkaa. mutta jos ei siis haet johonkin muuhun hommaan, niin kokeile vaan.
En mäkään varmaan menisi.Alkuperäinen kirjoittaja hinni:Mä en välttämättä ilkeis mennä töitä kysymään, jos itse olisin aikaisemmin irtisanoutunut.
en kehtais hakea jos kerta ite oisin irtisanonu itteni ja tuskin ees otettais tollases tilantees enää takas ku kerta on ite lähteny menee.miks irtisanouduit alunperin jos saa kysyy?Alkuperäinen kirjoittaja endie:irtisanouduin itse viime elokuussa ?
tiedän, että varmaan saisin jotain sieltä, mutta .. onks tyhmää ? *ja joo, varmaan tyhmää tällasta miettiä ,mut.. *
I
no ku mie aattelin etten menis enää sinne ja äippälomakin oli alkamas. että olin joo TYHMÄ :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en kehtais hakea jos kerta ite oisin irtisanonu itteni ja tuskin ees otettais tollases tilantees enää takas ku kerta on ite lähteny menee.miks irtisanouduit alunperin jos saa kysyy?Alkuperäinen kirjoittaja endie:irtisanouduin itse viime elokuussa ?
tiedän, että varmaan saisin jotain sieltä, mutta .. onks tyhmää ? *ja joo, varmaan tyhmää tällasta miettiä ,mut.. *
I
joo on oteetu, mutta kyseessä on sellai työpaikka jossa silti ois hommia.. lomasijaisuuksia jne jne. kaupan-ala. vaikea selittää. itedän vaan että 99% saisin sieltä hommia, mutta antaako luonto periksi käydä kysyy. onkin jo toinen juttu..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä sun tilalle on jo otettu joku ja tuskin sellasta sit takas otetaa,ei se äippäloma syy ainakaan auta asiaa