Onks täällä muitakin kuin rikkaita?

  • Viestiketjun aloittaja tyhjä tasku
  • Ensimmäinen viesti
nyt repesin
vastakysymys: onko täällä rikkaitakin?

Olisko useimmin toistuvia ketjuja: Millon lapsilisät tulee? Miten saan 20 e riittämään 2 viikoksi? Ja sit toitotetaan kuinka tärkeetä on että 0-maksuluokka säilyy.
 
vieras
En ole rikas vaan velkainen, onneksi on kuitenkin velat saatu sovittua niin että on köyhälläkin vara maksaa. Joo, ja tietokone on, asutaan niin korvessa että moni asia on ajan myötä halvempi hoitaa tietokoneen avulla kuin ajaa kymmenien kilometrien päähän hoitamaan.
 
poikia3
Me ei olla köyhiä muttei rikkaitakaan. On iso asuntolaina, mulla vakituinen ihan hyvä palkkainen työ, ja mieskin sai vakkaripaikan juuri, koeaika vaan vielä meitä koetellaan. Lapsia on kolme ja pääkaupunkiseudulla asutaan, niin ihan kiitettävät summat menee asumiseen, ruokaan ja päivähoitoon, sekä liikkumisen.

Sitten joskus on asunto maksettu, ollaan kai varakkaita, mutta en minä tavallisia asuntonsa omistavia rikkaina pidä. Pitää olla muutakin omaisuutta että on rikas.
 
Ei olla rikkaita, mutta omaisuutta meille on hiljakseen kertynyt.
Tietokoneetkin ovat miehen firman kylkiäisinä tulleita. Paitsi tämä läppäri, jonka sain synttärilahjaksi.
 
tossuliini
En mä nyt kauheen köyhä ole mutten mikään rikaskaan, ei ole mitään isompia rikkauksia. Hyvä kun toimeen tullaan. Tämän koneen ostoon lainasin mieheltä rahat ja maksoin sitten takasin parissa kuukaudessa. Sossun mittapuun mukaan olen "rikas" koska sieltä on mitään turha anella, ei sieltä saa. Joskus jos pelaan ja satun voittamaan vähän rahaa niinkuin eilenkin niin olen ihan hyvillä mielin vähästäkin ylimääräisestä, samoin jos myyntiä on joinakin kuukausina enemmän kuin toisina.
 

Yhteistyössä