Onks täällä kellään poistettu tatuointia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Mulla on ihan äärettömän ruma 15-vuotiaana otettu tatska olkapäässä, onneks on pieni, n. 4cmx4cm. Oon nyt ajatellut sen poistattavani kun mitään järkevää uutta kuvaa siihen päällekään en keksi.
Mitäköhän poisto maksaa ja voiko tuon kokoisen kuvan vielä poistaa leikkaamalla vai onko laser ainoa vaihtoehto?

Suosittelen käymään tatskaliikkeessä konsultoimassa heitä, mitä sille voisi tehdä. Ehkä saat uusia tatskaideoita, koska ruma arpihan siihen joka tapauksessa jää.

Mä voin suunnitella sulle jonkun kivan siihen päälle :)

No ei.. Oon vaan niin tatuointihöyryissä että halajan näitä vaan lisää koko ajan, en osaa ajatellakaan että joku haluaa poistaa.. :D

Mulla on poistosysteemit nyt käynnissä, n. 4 viikon välein käyn laaseroitavana tatskaliikkeessä, oon käynyt nyt kolmesti, eikä kuva oo muuttunut mitenkään. Käynti maksaa 80e ja niitä luultavasti on yli 10 kertaa. Leikkaus maksais puudutuksessa suurin piirtein tonnin, mutta ainakin siinä on takeena se, että kuva lähtee, toisin ku laserilla. Arpi tosin jää. Se ei minua kyllä haittais, vaikka näkyvä paikka onki, kun tuo leima on niin paljon rumempi.

Mun kuva on 5x5 cm ja ainakin puhelimessa mulle sanottiin, että senkokosen voi poistaa leikkaamalla ilman ihonsiirtoa.

Laserilla poistaminen käy kipeämpää ku tatuoinnin ottaminen, mutta ei onneks kestä ku n. 10 minuuttia kerrallaan.

Kannattaa käydä kysymässä hintoja ja arvioita tatskaliikkeistä ja lääkäreiltä, toivottavasti saat tatuoinnin pois. :)

Voi mulla on juuri sama tilanne kuin sulla! oman tatskan koko on vain vähän pienempi, jotain 2,2x2,2cm. En tiedä miten sen 4x4 tatskan poistattaminen lääkärissä onnistuis, riippuu varmasti siitäkin onko sulla ihossa "saumanvaraa" sillä kohdalla. Olkapää on siitä vähän huono kohta että jos on hoikka niin voi olla vaikeeta saada kohta umpeen. Mut siitä kannattaisi varmaan kysäistä lääkäriltä, joka vois tutkia asiata tarkemmin.. Itse joskus kyselin, niin kunnallisella eivät noita poista, jos niistä ei ole muuta kuin kosmeettista haittaa. Menis yksityisen puolella poistettavaksi sitten, mikä voi olla hinnakasta.

Mutta sympatiat sinulle 100%, inhoan itsekin tatuointiani, aivan sama millainen arpi siihen tulis, haluaisin sen pois. En halua uutta tatuointia tilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;22580643:
Mulla on poistosysteemit nyt käynnissä, n. 4 viikon välein käyn laaseroitavana tatskaliikkeessä, oon käynyt nyt kolmesti, eikä kuva oo muuttunut mitenkään. Käynti maksaa 80e ja niitä luultavasti on yli 10 kertaa. Leikkaus maksais puudutuksessa suurin piirtein tonnin, mutta ainakin siinä on takeena se, että kuva lähtee, toisin ku laserilla. Arpi tosin jää. Se ei minua kyllä haittais, vaikka näkyvä paikka onki, kun tuo leima on niin paljon rumempi.

Mun kuva on 5x5 cm ja ainakin puhelimessa mulle sanottiin, että senkokosen voi poistaa leikkaamalla ilman ihonsiirtoa.

Laserilla poistaminen käy kipeämpää ku tatuoinnin ottaminen, mutta ei onneks kestä ku n. 10 minuuttia kerrallaan.

Kannattaa käydä kysymässä hintoja ja arvioita tatskaliikkeistä ja lääkäreiltä, toivottavasti saat tatuoinnin pois. :)

Siis TONNIN?? :o :o ei voi olla totta!

Mun kaverilla on 3,5x3,5cm teksti vatsassa, navan alareunalla. (entinen poikaystävä)
Hän käy kerran kuukaudessa poistattamassa helsingissä kys. tatuointia ja se maksaa 250€/kerta.
Jonkun parisataa oli maksanut jo konsultointi käynti: eli katsotaan kuvaa, pigmenttiä yms ja kuinka monta laser hoitoa tarvii.
Kaverille tosiaan että 8-9 kertaa ja kolmas kerta menossa ja ainut muutos on että i:n piste on kadonnu.. Aika kalliiksi tulee.. :/ Siks kannattais miettiä tarkkaa jos itteään tatuoi.
Niin ja se sitten käy kipeää, sitä kipua kun ei puuduteta. Kuulemma tunnet kun kipinät polttaa ihoa vaikka mitään ei tapahdu, ja kys. käynnin jälkeen oot aivan mustelmilla..

Mun on pitänyt soittaa ja kysyä hinta-arviota tuosta poistosta, ja tein sen nyt. Soitin yksityiselle, jossa ajanvarauksen neiti kysyi asiaa sairaanhoitajalta, joka taas sanoi että pitäisi varata aika plastiikkakirurgille, ja todennäköisesti poisto pitäis tehdä leikkaussalin puolella. Mie olin aivan äimistynyt. Oon nähnyt ihmisiltä poistettavan isompia luomiakin ihan vaan kandin toimesta paikallispuudutuksessa, miten ihmeessä yhteen tatskaan sitten leikkuria ja plastiikkakirurgia tarvis..?

Niin ja se sitten käy kipeää, sitä kipua kun ei puuduteta. Kuulemma tunnet kun kipinät polttaa ihoa vaikka mitään ei tapahdu, ja kys. käynnin jälkeen oot aivan mustelmilla..

Jotain tuollasta se on, paitsi että ainakin mulla on ollut aina ennen laseria hetken kylmäpussi iholla ja jos on alkanut sattua liikaa, niin sitä pussia on pidetty laseroinnin välissäkin hetken. Helpottaa tosi paljon. :)

Mulla on tullu ihoon rakkuloita ja alue on ollu monta päivää vähän kipeämpi ja arempi, ja sitä pitää hoitaa Bepanthenilla päivittäin kunnes iho on kunnossa.

Mullakin oli ruma kuva. Tehtiin sen päälle peitekuva...joka oli ruma. Pähkäilin sitten mitä teen ja päädyin ottamaan peitekuvan päälle peitekuvan :D Ja nyt mulla on kiva tatska. Toki saattaa olla että tuohonkin joskus kyllästyn, mutta kai senkin päälle voi uuden kuvan ottaa. Ja kohta mä oon Ville Valo jolla, on koko käden kokoinen tatska :D

Multa on muuten poistettu luomia ja iho ollut kireällä, tikit liian vähän aikaa plus oma arpimuodostus aika runsasta -> poistetuissa kohdissa semmoisia "ötökkäarpia", eli kolme tikkiä kun laitettiin on ötökällä 6 jalkaa ja sitten se itse kohta on ötökän ruumis. Tietty ne voi muistuttaa myös kirkkovenettä, mutta eipä haittaa, ne on paikoissa jotka ei näy. Tuli vaan mieleen, et mahtaiskohan siitä tatskan poistojäljestä tulla samanlainen.. Ei olis enää tatuointia, vaan ikunen kirkkoveneen kuva olkapäässä :D . Siinäpä sitä oliskii ihmettelemistä.