Onks täällä iPhonen omistajia... ? Kokemuksia vempaimesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja **
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Vastattu iPhonella :)

Kaksplussan tekstit näkyy hyvän kokoisina mut monilla nettisaiteilla teksti on niin pientä et vaikee tihrustaa... itse käytän Kalorilaskuria ja näppäilen syömiseni usein iPhonen kautta ja usein vaikee painaa oikeaa kohtaa kun nakkisormi ei hipaisunäyttöä kunnioita :D mut mahtava vehje on ja en vaihtais mihinkään.. mulla tuo musapuoli on jäänyt vielä kokeilematta kokonaan mutta ajattelin josko lataisin siihen jonkun albumin ja sit napit korviin ja lenkille :)

i phone puhelimena ok . ongelmat omasta on koneen buuttaukset ja kamera jota ei voi verrata edes sonyericssonin puhelimiin .kokemusta on kosketusnäyttöisistä sonyericssonista vuosia ennen i phone tulemista markkinoille. toimi kynällä ja sormella nyt voit tai suosittelen sonyericsson x10 androit käyttöjärjestelmällä voit kokeilla puhelinta verkkokauppa. comissa kaikki löytyvät yhden painalluksen takaa. kuvat . viestit .puhelut.. monet ostavat i phone tunteella ei järjellä .ja henkilöt jotka pääasiassa vain soittavat tai eivät muita markkinoilla olevista paremmista puhelimista tiedä tai eivät seuraa kehitystä. ongelma i phone:ssa on ettei moniajoa joudut keskeyttämään ohjelman ja taas aloittamaan siirtyen uuteen tiedostoon kun taas toisilla puhelimilla voit surffata mieli määrin kadottamatta muita avattuja tiedostoja eli jos haluat puhelimen mitä micro ja tekniikka lehdet testissä mainostivat ja joka on huippua joka osaalueella niin x peria 10. olen yrittämällä yrittänyt buuttausta en ole siihen vielä onnistunut. ex i-phone käyttäjä.huom ongelmat tulevat kasvamaan i phonella jos seuraat kehitystä ja i phone uutisia

Iphonen vannoutunut käyttäjä ilmoittautuu!
Meillä on miehen kanssa molemmilla, minulla 2G miehella first gen ja hänelle nyt hommataan sitten uusin 4:nen :)

Ikinä en vaihtaisi enää pois!!
Huonoja puolia en keksimitää muuta kuin sen että on niin herkkä rikkoutumaan lasisen näyttönsä kanssa että saa jatkuvasti pelätä että kolahtaako johonkin, onneksi näin ei ole käynyt kuitenkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Millainen liittymä siihen kannattaa hankkia? Vai onko niissä eroja? Ei kai kovin montaa vaihtoehtoa kuitenkaan ole.

Kaikki ihan normaalit liittymät kelpaa! Eri asia on sitten että jos on lukittu puhelin esim Soneran littymään niin sitten se pitää joko jailbreakata tai käyttää niitä paria tiettyä, tai no voihan sen 100e myös maksaa soneralle niin että purkavat lukon mutta...

Itselläni on jailbreakattu eli käy kaikki mahdolliset :) Mulla on Telefinland!

Yhteistyössä