Onks tää nyt ###ttu enää normaalia? (kierukka ja vatsavaivat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaapeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaaapeee

Vieras
Mulla on ollut kierukka pian 5 vuotta. Ei vuotoja (melkein) koko aikana ja olen ollut muuten tyytyväinen mutta...

Tunnen ovulaation ja "kuukautiset" menkkamaisen kipuna ja turvotuksena. Nyt on alkanut kipujen lisäksi mennä maha tosi sekaisin noiden aikaan. Siis kun sattuu menkkamaisesti, menee myös vatsa sekaisin (siis löysälle).

Olen tänäänkin käynyt pian 10 kertaa vessassa.

Mikä avuksi?

Keväällä kävin gynellä ja kierukka oli ok. Uusi pitäisi vaihtaa joskus syksyllä.

Itellä ihan samanlaiset fiilikset vaikka kierukka ollut vasta 4kk mutta täyttä tuskaa "menkkakivut" jotka tulee kymmenkertasena ja maha ku ilmapallo turvotuksesta sekä maha joko toimii liian hyvin tai huonosti!!!!

Oon oikeesti miettiny että otanko pois koska painokin on uhkaavasti alkanu nousemaan vaikka kuntoilen kohtuulliseti ja en todellakaan voi syödä mitä sattuu...

Onko sulla ollu painonnousua?

Mene ultraan, kunnon sellaiseen vaikka yksityiselle. Mullakin oli kierukka ja vatsakipuja kuukautisten yhteydessä sekä ripulia. Löytyi vakava vika, joka parani vasta isolla leikkauksella.

Kävin ultrassa yksityisellä keväällä. Ei ollut mitään vikaa.

Turvotusta on, paino nousee 1-2kg muutamassa päivässä, mutta lähtee kyllä poiskin parissa päivässä.

Eniten ketuttaa tämä ripulointi.

EHkä pitää mennä sinne kierukanvaihtoon ja samalla pyytää ultrakuvat...

sinänsä kiva kuulla, että en ole yksin vaivani kanssa. :)

[QUOTE="vieras";28796746]Mene ultraan, kunnon sellaiseen vaikka yksityiselle. Mullakin oli kierukka ja vatsakipuja kuukautisten yhteydessä sekä ripulia. Löytyi vakava vika, joka parani vasta isolla leikkauksella.[/QUOTE]

Saako kysyä, mikä sulla oli? Endometrioosi?

Minulla oli jotain kipuja alusta asti, ja aloin epäilemään raskautta. Kierukkaa ei saatukaan irtoamaan perinteisin menetelmin, ja raskaus meni tästä syystä ilmeisesti kesken.

Yhteistyössä