Onks tää nyt aihe suuttua?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ulalla

Vieras
Ekaks vähän taustatietoa..
Jonkun aikaa esikoisen syntymän jälkeen mulla tuli lonkka tosi kipeeksi. Oli siis semmonen etten päässy kävelemään enkä kunnolla istumaan tai ylös. Se oli jotain ihan järkyttävää, vieläkään en tiedä mistä johtui, lääkärit puhui vuoroin jostain nivelpussintulehduksesta, issiaksesta jne..
No kuitenkin nyt ei oo ollu vuosiin niin pahasti kipee mut eilen taas yllättäen tuli aika pahaksi, kävelykin sattuu.
No mies sitten vetäsi illalla pultit kunnen suostunut seksiin sen takia (olin just koko viikon saikulla kun pojalla oli kuumetta,enkä välittäis taas tän takia jäädä..)
Mies ei oo puhunu mulle tänään sanaakaan...ja kyse ei oo siitä etteikö meillä ois nyt pääsiäisen aikaan ollut seksiä, eilen vaan ei tuon säryn takia '"huvittanut".
Aika naurettavaa varmaan,myönnetään mutta meillä on tämmöstä =) eikä oo edes eka kerta kun samasta asiasta suuttuu...

Kummallakin oikeus olla myös haluamatta, ei tarkoita sitä etteikö toisesta tykkäis tai haluis mutta aina ei vaan huvita/jaksa/tee mieli ym...ei oo oikeutta suuttua, voi ottaa päähän jos itellä ollu himot mutta suuttua ei sais....molemmin puolista joustavuutta/huomioimista hyvis kun huonois jutuis, sitähän parisuhde on :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Kummallakin oikeus olla myös haluamatta, ei tarkoita sitä etteikö toisesta tykkäis tai haluis mutta aina ei vaan huvita/jaksa/tee mieli ym...ei oo oikeutta suuttua, voi ottaa päähän jos itellä ollu himot mutta suuttua ei sais....molemmin puolista joustavuutta/huomioimista hyvis kun huonois jutuis, sitähän parisuhde on :hug:

No näinhän minäkin ajattelen =)
Ois ollu kiva viettää viimeinen lomapäivä sovussa, mutta tuo on ku myrkyn niellyt. Pitäisköhän tässä itkee vai nauraa..

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
anna se ukkos mulle vähäks aikaan lainaan niin täältä saa... (ite en oo saanu ukolta munaa koko pääsiäisenä)

Ilomielin =)
Kiukutteluaan se kuitenkin vielä huomennakin jatkaa. En aio pyytää anteeksi, kunnen ole mitään väärääkään tehnyt/sanonut.

tottakai on aihetta suuttua.mieti paljonko mies teettää siittiöitä pvässä ja pallit painaa.tottakai pitää vaikka pää kainalossa antaa piirakkaa,että mies saa "pikkuaivonsa kuntoon"

Yhteistyössä