Onks tää jotain psykoosia, vai mitä? :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Annetaan nyt esimerkkinä eilinen:

Oltiin miehen kanssa kirpputorilla, varasin ja maksoin erään hyllyn, sovittiin myyjän kanssa että haemme sen tänään. Yllättäen alkoi kova ns. huimaus, ja tuli todella kummallinen olo. Pää tyhjeni, ja tuli iha kummallinen olo. Tosi sellainen epätodellinen ja sekava olo.. Meni sitten hiukan ohi kun päästiin autoon. (Aiemmin aamupäivästä jouduin lähtemään töistä aikaisemmin, kovien rytmihäiriöiden ja huimauksen vuoksi.

Noh, aamulla kun heräsin, en alkuun edes muistanut koko hyllyä, tai kirpputoria ennenkuin mies muistutti, sen jälkeen muistin, mutta todella hämärästi. Hyvin heikosti muistin muitakaan päivän tapahtumia.

Lisäksi on yleensäkkin ottaen sellainen olo että tunnit, päivät, kuukaudet ja vuodet oikein vilisee vain ohitse. Joka viikko tuntuu päivältä, ja vuosi kuukaudelta. :o

Pellottaa ihan, että mitä se tää tällanen on..

Olitko syönyt ja juont normaalisti tuona päivänä? Verenpaineen heittely voi saada aikaan tuollaista. Tai sit se oli paniikki/ahdistuskohtaus. Ei psykoosia, ole huoleti :)

ei ole psykoosia mutta muuta lievempää ongelmaa voi olla. jos ei fysiologista niin henkistä. itsellä myös tuntunut että kuljen sumussa oman pääni sisällä, oli todella vaikea yrittää nähdä sieltä ulos, ajatella ja käsitellä asioita kirkkaasti, muistaa asioita ja erottaa ovatko ne tapahtuneet oikeasti vai olleet unta tai kuvitelmaa.

Sanoisin, että kilpirauhasrn vajaatoiminta. Olin täysin ulkopuolinen tarkkailija omassa elämässä, päivät ja viikot vaan meni. Rytmihäiröt oli ihan jatkuvaa. Veikkaan, että syy on fyysinen. Psykoosia ei missään nimessä.

Ei ole psykoosi,mutta oireet viittaisivat ainakin paniikkihäiriöön,samoin juurikin kilpirauhasarvot kannattaa tutkituttaa.
Itse juuri odottelen tuloksia,ja ihan samanlaista on tuo minun oireilu kuin sinullakin + että minulla on myös paniikkihäiriö ja nuo huimaus ym kuvaamasi asiat sopivat ainakin minun kohdalla,tähän paniikkihäiriön oireisiin.

Murrosikäisellä tytölläni huimausta ja muistikatkoksia. Lopulta löydettiin epilepsia.
Oletko ollut poikkeuksellisen väsynyt. Tiedän myös narkolepsiaan liittyvän joillain valveunta ja "hämäriä"hetkiä. Kaikki eivät suinkaan nukahtele pystyyn.

Yhteistyössä