Onks muita,jotka olleet Jutta-dietillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöjen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttöjen äiti

Vieras
Alotin sen tänä aamuna. En ole ylipainoinen, mutta haluan heinäkuussa mahtua entisiin juhlavaatteisiin. Miten on muilla mennyt??? Mulla ei ollut mehukeittoa joten oli pakko vähän maustaa puuroa pakastemustikoilla. Aika hitaasti tuli syötyä se puuro, mutta varmasti! Siirryinpä sitten raejuustoon huomatakseni, etten pysty syömään sitä pelkältään siis ilman mitään muuta ruokaa. Olen tottunut, että se on lisuke. Meinasin oksentaa...eli raejuusto jäi syömättä. Muuten on ihan voittajafiilis!

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Alotin sen tänä aamuna. En ole ylipainoinen, mutta haluan heinäkuussa mahtua entisiin juhlavaatteisiin. Miten on muilla mennyt??? Mulla ei ollut mehukeittoa joten oli pakko vähän maustaa puuroa pakastemustikoilla. Aika hitaasti tuli syötyä se puuro, mutta varmasti! Siirryinpä sitten raejuustoon huomatakseni, etten pysty syömään sitä pelkältään siis ilman mitään muuta ruokaa. Olen tottunut, että se on lisuke. Meinasin oksentaa...eli raejuusto jäi syömättä. Muuten on ihan voittajafiilis!

Ainiin...paljonko olette tiputtaneet painoa ja onko kroppa kiinteytynyt??

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
mätä se raejuusto sinne puuroon.
tee puuro veteen (ei ylimääräsiä kaloreita) ja jos jättää raejuuston pois niin proteiinit pitää ottaa jostain muusta

No eiks siitä tulis protskuja kun tekis sen puuron rasvattomaan maitoon? :D

Alkuperäinen kirjoittaja yks joka meinaa aloittaa:
Oon miettinyt että oisko kauhee rikos jos tekis sen aamupuuron rasvattomaan maitoon ja jättäis raejuuston pois?

Niin. Ei varmaankaan. Mulle jäi sellanen kyököttävä olo päälle. Luulen että paino tippuu kuitenkin. Mun yks puolituttu oli 2 viikossa tiputtanut tällä dietillä 5 kiloa kahdessa viikossa. Se ei siis ole alunperinkään mikään isokokoinen. Varmaan ihan normaalipainoinen ja lyhyt ihminen.

tee puuro veteen (ei ylimääräsiä kaloreita) ja jos jättää raejuuston pois niin proteiinit pitää ottaa jostain muusta

voiskohan sen raejuustoannoksen siirtää lounaalle...silloin pystyn nieleen. Ja puuron joukossa en aijo sitä syödä, koska esim. cotti frutti on mun mielestä kauheaa..

Kolmatta viikkoa mennään. Kiloja tippunut kolme ja senttejä vyötäröltä 6, lantiolta 4, reisistä 2. Eli toimii. Sekoita raejuusto puuroon, ja mehukeitto sekaan. Myös lounasaineksista saa koottuja wokkeja, salaatteja ja vaikka mitä. Siellä blogissa on muiden lukijoiden ruokavinkkejä, niin ei ala kyllästyttää. Pakastevihannekset on oiva apu, niitä vain paistelee ja maustelee, ja lihat sekaan. Saa vaikka mitä settiä.

En tekisi sitä puuroa maitoon, koska se on sitten eri juttu. Olen tosin itsekin pari kertaa lipsunut tuosta ruokavaliosta, ja sen kyllä huomaa heti olossa ja painossa. Oikein harmittaa, kun miettii että paljonko niitä kiloja oliskaan lähtenyt ilman sortumista.. Mutta en usko että hirveen paljon enemmän. Yhden juhlamässäillyn jälkeen vei viikon, että pääsi samoihin painolukemiin kuin ennen retkahdusta. Eli suosittelen olemaan tarkkana!!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kolmatta viikkoa mennään. Kiloja tippunut kolme ja senttejä vyötäröltä 6, lantiolta 4, reisistä 2. Eli toimii. Sekoita raejuusto puuroon, ja mehukeitto sekaan. Myös lounasaineksista saa koottuja wokkeja, salaatteja ja vaikka mitä. Siellä blogissa on muiden lukijoiden ruokavinkkejä, niin ei ala kyllästyttää. Pakastevihannekset on oiva apu, niitä vain paistelee ja maustelee, ja lihat sekaan. Saa vaikka mitä settiä.

En tekisi sitä puuroa maitoon, koska se on sitten eri juttu. Olen tosin itsekin pari kertaa lipsunut tuosta ruokavaliosta, ja sen kyllä huomaa heti olossa ja painossa. Oikein harmittaa, kun miettii että paljonko niitä kiloja oliskaan lähtenyt ilman sortumista.. Mutta en usko että hirveen paljon enemmän. Yhden juhlamässäillyn jälkeen vei viikon, että pääsi samoihin painolukemiin kuin ennen retkahdusta. Eli suosittelen olemaan tarkkana!!

ok. Kiitos vinkeistä!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

voiskohan sen raejuustoannoksen siirtää lounaalle...silloin pystyn nieleen. Ja puuron joukossa en aijo sitä syödä, koska esim. cotti frutti on mun mielestä kauheaa..

tai entäs jos syöt vaikka vähän maitorahkaa mustikoiden tms kanssa?
se poroteiini aamusta olis tärkee ton hiilarin kanssa (en muista mikä juju tässä oli mutta ihan järkevä selitys kyllä)

niin sulla tekee se koosumus pahaa?ootko kokeillu tota Keso-merkkistä raejuustoa?se ei oo sellasta koppuraa vaan puuromaista

Kesossa on tosi paljon enemmän suolaa kuin Ingmanin tai Valion rasvattomassa raejuustossa. Ja taitaa siinä olla sitä rasvaakin 1,5 %. En ole nähnyt rasvatonta Kesoa.

En tiedä voiko sanoa, että olen Jutta-dietillä. Mullakaan ei ole lainkaan ylipainoa, mutta otin ton dietin ikään kuin pohjaksi. Eli muokkailen vähän, ateriavälit samat jne. Petrattavaa oli hurjasti ruokavalion kanssa, joten selkeesti paremmin syön nyt tuon ohjeen kanssa. 4. päivä menossa. Iltaisin en syö rahkaa, muuten mennään ohjeiden mukaan. Niin älyttömän pahaa, ettei näillä painoilla kannata kiduttaa itseään. Annoskootkin on vähän isompia. Lähtöpaino oli 64, nesteitä tippunut about 4kg.

Juu, ei mullakaan ole ollut ongelmia siinä etteikö nuo pöperöt maistuis. Ihan ok ruokaa. Mielummin näin kuin jotain pirtelöitä ym. keinotekoista. Tässä saa syödä kuitenkin ihan normaalia ruokaa normaaleista aineksista.

Yhteistyössä