Onks muilla tälläistä "vikaa", että kun

ei muuta
Mulla ei mitään muuta vikaa ole löytynyt tällä palstalla,kuin se että 2nimimerkkiä saa levitettyä tän palstatilan aivan vitsin inhottavaksi.
Ja joskus silloin kun kirjotin mustana,niin ei päässyt kirjautumaan.Ja oma kirjoitus tuli kahteen kertaan.

Tuo palstatilan leviäminen on silti nuista se ärsyttävin:D

Alkuperäinen kirjoittaja ei muuta:
Mulla ei mitään muuta vikaa ole löytynyt tällä palstalla,kuin se että 2nimimerkkiä saa levitettyä tän palstatilan aivan vitsin inhottavaksi.
Ja joskus silloin kun kirjotin mustana,niin ei päässyt kirjautumaan.Ja oma kirjoitus tuli kahteen kertaan.

Mullakin joskus oma teksti tulee kahdesti... ja sit kun toisen poistaa, niin molemmat häviää :snotty:

ei muuta
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja ei muuta:

Mullakin joskus oma teksti tulee kahdesti... ja sit kun toisen poistaa, niin molemmat häviää :snotty:
Joo toi oli inhottavaa.Vielä kun oli sepustanut sellaisen oikein pitkän jutun,niin voihan pimpula..

Yhteistyössä