kirjoittaa vastauksen johonkin avaukseen, niin palsta jumittuu, ja sun pitää kirjautua uudelleen?
*missä vika, vai mun koneessa?*
*missä vika, vai mun koneessa?*
IE ja Mozilla, molemmilla tökkii.Alkuperäinen kirjoittaja Rio:No ei mulla ole, mikähän siinä sitten on. Mikä internetselain sun koneessa on?
Hei , ihan omiahan nuo ovat kyllä juu. *kiittää*Alkuperäinen kirjoittaja hollituvan eukko:OT, ompas sulla komia pesue! vai onko kaikki omia?
T: uusi
Mullakin joskus oma teksti tulee kahdesti... ja sit kun toisen poistaa, niin molemmat häviää :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ei muuta:Mulla ei mitään muuta vikaa ole löytynyt tällä palstalla,kuin se että 2nimimerkkiä saa levitettyä tän palstatilan aivan vitsin inhottavaksi.
Ja joskus silloin kun kirjotin mustana,niin ei päässyt kirjautumaan.Ja oma kirjoitus tuli kahteen kertaan.
Tuo palstatilan leviäminen on silti nuista se ärsyttävin
Joo toi oli inhottavaa.Vielä kun oli sepustanut sellaisen oikein pitkän jutun,niin voihan pimpula..Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Mullakin joskus oma teksti tulee kahdesti... ja sit kun toisen poistaa, niin molemmat häviää :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ei muuta:Mulla ei mitään muuta vikaa ole löytynyt tällä palstalla,kuin se että 2nimimerkkiä saa levitettyä tän palstatilan aivan vitsin inhottavaksi.
Ja joskus silloin kun kirjotin mustana,niin ei päässyt kirjautumaan.Ja oma kirjoitus tuli kahteen kertaan.
Tuo palstatilan leviäminen on silti nuista se ärsyttävin