Onks kokemusta hormonikierukka minera?

Muutaman kk:n kokemuksella voin sanoa, että väsymystä ei mulla ole ollut tänä aikana normaalia enempää. Mutta mulla kuukautiset kestää jotain 10 pv kerralla.. sellaista kuulemma ekat kuukaudet on, pitäis jäädä pois.
Mulle ei muuta tästä ole koitunut. Halut on kohdallaan, naama ei ole vielä alkanut kukkia... mutta on tää nyt mulla ollutkin tosi vähän aikaa.
 
Joo mulla on ollut jo melkein 8 kk, ja on se vähän ikävä aluksi. Tiedoksi vaan, että se kierukka ei kaikilta katkaise kuukautisia. Itse olen se onneton jolla ne tulee, tosin lyhyempinä ja kivuttomampina. Ne hormonit on aluksi se mihin pitää tottua, ja sitten kun on kuukautisten aika niin varaudu itkemään ainakin ekat hormonimenkat. Kyllä se siitä...raskaaksi et tule.
 
minulla oli tuo hormoonikierukka just 1,5v ja kokoaika oli vatsa kipeä ja vuodin koko ajan ku kierukka oli..... kun se poistettiin niin vuoto loppui kuin seinään... väsymys oli kokoajan, mut luulen et johtu osin noista muista "oireista"
 
Kiitti.. Kai se sittenkin on yksilöllinen juttu.. Ihan kivaa tietää erillaiset kokemukset,että ei tarti yllätty jos noi oireit ilmestuvat. Tähän menes ei ole paljon mitään ja väsymys oli kanssa varmaan vaan eka päivä ku tänään on ollu ihan kivaaa.. Että jopa unohdin.. :D
 

Yhteistyössä