onks kellään muulla tälläsiä kipuja

  • Viestiketjun aloittaja ikiliikku
  • Ensimmäinen viesti
ikiliikku
eli alamahaa molemmin puolin kohtua repii ihan jumalattomasti.ei siis supista,supparit tulee erikseen siinä välissa mutta mitä tää repiminen on? kasvukipujako? oon viikolla 33 ja 2 iltaa ja yötä menty nyt särkylääkkeiden voimalla ja maha ruikulla välillä,vissiin vauva painaa jotenki suoleen ja ku pissallakin käyn ni tuntuu että vauva putoaa just pönttöön eli pissaaminen välillä hankalaa,ei sentään kivuliasta. mutta ei tä oo mukavaa kun repii ja raastaa :'(
 
ikiliikku
siis ei oo normaalia? en muista et olis muissa kolmessa raskaudessa ollu tälläistä. pitänee kai soittaa neuvolaan ensi et mitä ne tuumaa vai kannattaisko soittaa heti polille suoraan? tää kuitenki on jo neljäs raskaus mulla nyt :|
 
Kannattaa kysellä neuvolasta. Muistelen,että mullakin on ollu vähän samantyyppisiä jossain raskaudessa, mutta aina kannattaa varmistaa et kaikki on ok. Etenkin jos sulla on sellainen tunne, että vauva on tosi alhaalla jo. :hug:
 
tai siis jos ymmärsin oikein...
Vihloo välillä tosi lujaa. Olen ajatellut sen niin, että olen kuudetta kertaa raskaana (yksi keskenmeno, 4tervettä lasta) ja se kuuluu asiaan. En ole itse huolissani, sillä vauva voi hyvin. Ikävältä se tuntuu. Varsinkin jonkun tekemisen jälkeen tunnen kovaa vihlontaa pidemmän aikaa, kipu ei katkea vaan jatkuu useamman minuutin ajan. Mulla kanssa tämä vauva viihtyy tuolla todella alhaalla, joten kai se liittyy jotenkin siihen kipuun??
 

Yhteistyössä