Onks kallis!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heli

Vieras
Auttakaa tyhmää ja sanokaa mielipide.

Onko kallis hinta.

lähtöhinta 12 ?, osta heti 16? (eli tarkottaaks tuo sitä hintavarausta??)

kyseessä toppahaalri, kevyttoppahaalari, myssy, tumput ja tossut.

En osaa laittaa linkkiä tosta markkinapaikasta tähän. (mut kyse on sellasista mitkä sie täl hetkel on.)

Alkuperäinen kirjoittaja heli:
Auttakaa tyhmää ja sanokaa mielipide.

Onko kallis hinta.

lähtöhinta 12 ?, osta heti 16? (eli tarkottaaks tuo sitä hintavarausta??)

kyseessä toppahaalri, kevyttoppahaalari, myssy, tumput ja tossut.

En osaa laittaa linkkiä tosta markkinapaikasta tähän. (mut kyse on sellasista mitkä sie täl hetkel on.)[/quote

Ota siitä se ID-numero niin katsotaan.
Se lukee ilmoituksen päällä.

joo tarkoitan tota markkinapaikan huutonettiä, ja id:t ovat 680122,681345,681350

kaikki noi on pestyjä, ehjiä, ei siis löydy reikiä
laitoin samaan pakettiin kuuluvana kaikki

Ne postikulut oli postinsivuilta saatu (paketti+kg-määrä / helpostipkt; 8,50- 13,20) tiedä sit mikä oikee. (Postille ku lähtee käymään ni tarttis ajaa sellaset 13*2 =26 km sen takii).

äp-pakkauksista joo, mä oon nii uus tälläsis tää ni aattelin ekaks kokeilla noilla ku talvi tulos.

Mut kiitos kovasti jo vastanneille ja mut miten sitä sais sie muokkailtua ku koitin kerran huutopäöivät muuttu vahingos.

(siis ihan ummikko olen, vaatteita kyl löytys paljo muutaki noita pieniä ((mihin oon hintoja aatellu 0,20-4,00 /kpl tai pakettihinnoilla)).

Mikäö sit oliski se paras ratkasu, kirppistäki koitin 0,20-4,00 (jotai juhlavampaa/asukokonaisuutta sie oli sillon 4,00- 8,00 )

Mut toi huutis ja postikulutoiminta on ihan hakuses

Ai nii, jäi kirjottamatta et kyl mä ne mieluummin myisin niin et tultais ne hakeen (sais rauhas penkoo), ku kirppiksen kautta (mitä kokeiltu) tai tuo markkinapaikal (misä ny kokeilus).
Mut se ei nii vaa onnistu pienel paikal niinku tuo josai isommis paikois.
No täyttyy kattel joku paikka mihin veis ne ilmatteeks.

No noi postikulut o otettu postin nettisivuilta, sen pystyy sit tarkistaan et paljonks ne on (eli ei ole tarkoitus postikuluilla keräillä "rahaa", vaan jos siinä on liikaa ni se tulee palautuksen).
Tai vois sen kai tehä niinki et mä teen valmiin paketin ja käyn sit sen kaa postis ottamas valmiin hinnan paketille (kai ne sie osais sanoo, mikä olis paras ja edullisin pkt-hinta; ajamalla sen 26 km ylimääräsenä.

Ja anteeksi kaikille, että mä teitä vaivaan.

Mut mä oon aivan uus nii tää palstal kirjottelus ku tuo markkinapaikal, et jos hinnat postikuluis o hukas ni en oo ennen lähetelly mitää vaatepaketteja enkä ennen tätä oo laittanu mitään netis myyntiin.
Kirpparia oon kokeillu, misä vaatteet meni kyl, mut pöytävuokra oli sen verran korkeeta et ei sinänsä kannattanu.

Yhteistyössä