Onkos vilttiketjulaisia paikalla:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vatkuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:

ihanaa *kippura* ihanaa :heart: :hug:

Mä en kyl syty tolle lätkälle :snotty: :D

siis määhän en kanssa ole lätkää enää seurannut sitten sen puna-armeijan jälkeen...mutta pakkohan mun on jollain yrittää edes johonkin suuntaan yrittää olla palstakuntoinen :ashamed: :saint: ...mää tykkään miesten taitoluistelusta :saint:

Arvaas mitä kuunnellaan pojan kans :whistle:

Rittitutari vai Siltsu? :D

"Voi tätä laukan kestoa, ei ole sutimisen estoa" :D

Siis minähän olen koko ajan kehunut sitä tulkinnan syvyyttä :saint: ...meillä tuttiritari soi lähes joka ilta, koska se "hyvästi jää Esmeralda" & tuttiritarin mennään nukkumaan kipaleet ovat oivia iltalauluina :heart: ...Se Risto Räppääjän leffamusiikkilevy on muutes kanssa vallan mainio :D

Jestas, mun paalaa päreet kun toi poika räplää tossa kokoajan :kieh: yrittää sabotoida mun palstailua |O
Meillä ei oo kun yksi rittitutari-levy ja sekin kovassa käytössä :D

Jestas, mun paalaa päreet kun toi poika räplää tossa kokoajan :kieh: yrittää sabotoida mun palstailua |O

kun se poika siitä jonniin verran kasvaa, niin se oppii ottamaan irti kaiken siitä ajasta, kun äiti on palstalla ;) ...esim. käy vienosti lupaa pyytämässä tuoda joukko tyttöjä yötä viettämään luottaen siihen, että äiti on uppoutunut pelastamaan maailmaan palstailemalla :D

kun se poika siitä jonniin verran kasvaa, niin se oppii ottamaan irti kaiken siitä ajasta, kun äiti on palstalla ;) ...esim. käy vienosti lupaa pyytämässä tuoda joukko tyttöjä yötä viettämään luottaen siihen, että äiti on uppoutunut pelastamaan maailmaan palstailemalla :D

:o kauheeta... :D

Tars mennä pottuja kuoriin muusia varten...muttei jaksas :whistle: :ashamed:

:o kauheeta... :D

Tars mennä pottuja kuoriin muusia varten...muttei jaksas :whistle: :ashamed:

minunkin mentävä valmistautumaan lahjomaan joukkoa lapsia jäätelön voimin :xmas: ... :heart: :hug: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Iltaa vatkuli! :wave: Tulin mainostauolla kurkkimaan, että mitäs palstalle kuuluu. :)

määkin olen täällä aikaa tappamassa ennen viisuloita :saint: ...minkä mainostauko?
Öööh, mikäs tuolta kolmoselta nyt näkyykään... :whistle: Todistettavasti syyllinenköhän se oli. Mulla menee aina noiden sarjojen nimet sekaisin... :ashamed: :D

Iltaa vatkuli! :wave: Tulin mainostauolla kurkkimaan, että mitäs palstalle kuuluu. :)

määkin olen täällä aikaa tappamassa ennen viisuloita :saint: ...minkä mainostauko?
Öööh, mikäs tuolta kolmoselta nyt näkyykään... :whistle: Todistettavasti syyllinenköhän se oli. Mulla menee aina noiden sarjojen nimet sekaisin... :ashamed: :D

määkin yleensä sitä seuraan, mutta nyt oon sen verran väsy illan tohinoista, etten jaksanut keskittyä mihinkään murhajahtiin :ashamed: ...meillä oli tänään "raptorin" kevätkauden ns. päättäjäiset ja olo on aikasta voipunut kuluneesta vuodesta :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä jo luulin, että tuttiritari on vieny teidät ratsunsa selässä, kun ei oo raksuja näkyny :heart: :hug: :wave:

teremorohei :heart: :wave: ...siltsulla jotain hampaan kolossa mua vastaan: laittaa aikasta tökkien viestiä liikkeelle, jos lainkaan :headwall: :headwall:

Yhteistyössä