Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
ihanaa *kippura* ihanaa :heart: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
ihanaa *kippura* ihanaa :heart: :hug:
Mä en kyl syty tolle lätkälle :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Arvaas mitä kuunnellaan pojan kans![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Arvaas mitä kuunnellaan pojan kans![]()
Rittitutari vai Siltsu?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Arvaas mitä kuunnellaan pojan kans![]()
Rittitutari vai Siltsu?![]()
"Voi tätä laukan kestoa, ei ole sutimisen estoa"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Jestas, mun paalaa päreet kun toi poika räplää tossa kokoajan :kieh: yrittää sabotoida mun palstailua |O
Meillä ei oo kun yksi rittitutari-levy ja sekin kovassa käytössä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Jestas, mun paalaa päreet kun toi poika räplää tossa kokoajan :kieh: yrittää sabotoida mun palstailua |O
kun se poika siitä jonniin verran kasvaa, niin se oppii ottamaan irti kaiken siitä ajasta, kun äiti on palstalla...esim. käy vienosti lupaa pyytämässä tuoda joukko tyttöjä yötä viettämään luottaen siihen, että äiti on uppoutunut pelastamaan maailmaan palstailemalla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Jestas, mun paalaa päreet kun toi poika räplää tossa kokoajan :kieh: yrittää sabotoida mun palstailua |O
kun se poika siitä jonniin verran kasvaa, niin se oppii ottamaan irti kaiken siitä ajasta, kun äiti on palstalla...esim. käy vienosti lupaa pyytämässä tuoda joukko tyttöjä yötä viettämään luottaen siihen, että äiti on uppoutunut pelastamaan maailmaan palstailemalla
![]()
kauheeta...
![]()
Tars mennä pottuja kuoriin muusia varten...muttei jaksas:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Iltaa vatkuli! :wave: Tulin mainostauolla kurkkimaan, että mitäs palstalle kuuluu.![]()
Öööh, mikäs tuolta kolmoselta nyt näkyykään...Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Iltaa vatkuli! :wave: Tulin mainostauolla kurkkimaan, että mitäs palstalle kuuluu.![]()
määkin olen täällä aikaa tappamassa ennen viisuloita :saint: ...minkä mainostauko?
Alkuperäinen kirjoittaja vilttiketjun varamies harmaana:Joo minä, ihan oikea vilttiketjun varamies![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Öööh, mikäs tuolta kolmoselta nyt näkyykään...Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Iltaa vatkuli! :wave: Tulin mainostauolla kurkkimaan, että mitäs palstalle kuuluu.![]()
määkin olen täällä aikaa tappamassa ennen viisuloita :saint: ...minkä mainostauko?Todistettavasti syyllinenköhän se oli. Mulla menee aina noiden sarjojen nimet sekaisin... :ashamed:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vilttiketjun varamies:Juu piti ihan kirjautua, että uskotte. Otsikko pakoitti kirjoittamaan... :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä jo luulin, että tuttiritari on vieny teidät ratsunsa selässä, kun ei oo raksuja näkyny :heart: :hug: :wave: