Onkos vähään aikaan ollut kuvaketjua?

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Kyllä vain. Muistaakseni joka kerran kun oon vauvasta laittanut kuvan, niin joku on muistanut tulla muistuttamaan, ettei tyttö ole mikään miss vauva. Minusta on siltikin kaunis ja söpöinen vauva. Mutta en mä halua tieten tahtoen laittaa lapseni kuvaa haukuttavaksi.
:/ No onpas taas..
Mut ymmärrän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
ois kiva laittaa omasta vauvasta kuvia, mutta en jaksa kun kuitenkin haukutaan.
Ei kai?
Mä tykkään ehkä eniten tällä palstalla näistä kuvaketjuista joissa on iloisia lapsia, kauniita maisemia tai hassuja elukoita. :D
Kyllä vain. Muistaakseni joka kerran kun oon vauvasta laittanut kuvan, niin joku on muistanut tulla muistuttamaan, ettei tyttö ole mikään miss vauva. Minusta on siltikin kaunis ja söpöinen vauva. Mutta en mä halua tieten tahtoen laittaa lapseni kuvaa haukuttavaksi.
Aina on riskinsä, että ei jotakuta miellytä. Joskus viikkoja sitten, kun laitoin ruttunaama-vauvani kuvan johonkin ketjuun, niin heti alkoi joku aukoo päätään, että kuinka ei ole mammoilla söpöjä vauvoja. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
ois kiva laittaa omasta vauvasta kuvia, mutta en jaksa kun kuitenkin haukutaan.
Ei kai?
Mä tykkään ehkä eniten tällä palstalla näistä kuvaketjuista joissa on iloisia lapsia, kauniita maisemia tai hassuja elukoita. :D
Kyllä vain. Muistaakseni joka kerran kun oon vauvasta laittanut kuvan, niin joku on muistanut tulla muistuttamaan, ettei tyttö ole mikään miss vauva. Minusta on siltikin kaunis ja söpöinen vauva. Mutta en mä halua tieten tahtoen laittaa lapseni kuvaa haukuttavaksi.
mun vauvasta joku sanoi kerran että on niin ruma että pitäis lyödä pesismailalla päähän. :whistle:
Mun lapset on kans haukuttu täällä aika rankalla kädellä. Juttu läks jostai ihan muusta aiheesta kun riideltiin VIERAAN kanssa ja sit oli profiilista? kattonu kuvat ja rupes ketjussa haukkumaan. Mm. olevan yhtä rumia, kuin äitinsäkin ja että miksi rumat tekee lapsia... että lapset näyttävät epäsikiöiltä jne.
 

Yhteistyössä