onkos täällä muita taistolaisia/kommareita?

• Viestiketjun aloittaja punalippu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Taistolaisia? Vieläkö niitäkin on? Mä en kyllä ymmärrä miten jotkut jaksaa nykyäänkin niin viehättyä kommunismiaatteesta. Ihana utopia, joka ei käytännössä koskaan toimi, monet kerrat on jo se nähty. Totta puhuen mun mielestä eu:kin on menossa ihan liikaa yhteinäisvaltion suuntaan. Pienemmissä yksiköissä kansan tarpeet tavoittaa päättäjät paremmin.

lippu liehuu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taistolaisia? Vieläkö niitäkin on? Mä en kyllä ymmärrä miten jotkut jaksaa nykyäänkin niin viehättyä kommunismiaatteesta. Ihana utopia, joka ei käytännössä koskaan toimi, monet kerrat on jo se nähty. Totta puhuen mun mielestä eu:kin on menossa ihan liikaa yhteinäisvaltion suuntaan. Pienemmissä yksiköissä kansan tarpeet tavoittaa päättäjät paremmin.
EU:han on sitä mikä tuolla idässä romuttui..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lippu liehuu:
Onko Yhdysvallatkin kommunismia? No, kuten sanoin, mun mielestä liittovaltiot ei toimi. Kulkivat millä nimellä tahansa.

lippu liehuu
Onko Yhdysvallatkin kommunismia? No, kuten sanoin, mun mielestä liittovaltiot ei toimi. Kulkivat millä nimellä tahansa.
EU toimii eri tavalla kuin Yhdysvallat.

niinpä niin
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Täällä suoraselkäinen kokoomuslainen:D
Harvinainen ilmestys, siis tuo suoraselkäinen.
Ilman meitä kokoomuslaisia duunarit kuolisivat nälkään :attn:
ja jos saisitte päättää niin kaikki muut kuolisi nälkään, kun ette haluisi veroja maksaa, mutta kuitenkin nostatte lapsilisät sun muut.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:
Täällä suoraselkäinen kokoomuslainen:D
Harvinainen ilmestys, siis tuo suoraselkäinen.
Ilman meitä kokoomuslaisia duunarit kuolisivat nälkään :attn:
ja jos saisitte päättää niin kaikki muut kuolisi nälkään, kun ette haluisi veroja maksaa, mutta kuitenkin nostatte lapsilisät sun muut.
Se joka ei halua elättää itseään joutaakin kuolla nälkään.

ei-toveri
Juuri niin nämä kommarit toimii, että se mikä on minun on minun ja jos sinulla on jotain, niin sekin on minun. Ei muuta kuin aatteen ihmiset jakamaan sitä omaisuutta vähempiosaisille, jos niin aatteeseen uskotte, toverit. Teitä vähempiosaisia löytyy varmasti!

Yhteistyössä