punalippu
Siinähän tuo kysymys tulikin.... Vakaumukseni lisäksi kuuntelen vasemmistomusaa ja pari kirjahyllyä täynnä teoksia leninistä neuvostokirjallisuuteen.
jotain perusteluja?Alkuperäinen kirjoittaja noup:Never. Ever.
No tuo ei tullut yllätyksenäAlkuperäinen kirjoittaja lepsa:Täällä suoraselkäinen kokoomuslainen
Harvinainen ilmestys, siis tuo suoraselkäinen.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Täällä suoraselkäinen kokoomuslainen
niin on. ehkä ei ole oikein tutkituttanut selkärankaansa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja lippu liehuu:Harvinainen ilmestys, siis tuo suoraselkäinen.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Täällä suoraselkäinen kokoomuslainen
Vuonna 1918 jäi jotain kesken...Alkuperäinen kirjoittaja punalippu:Siinähän tuo kysymys tulikin.... Vakaumukseni lisäksi kuuntelen vasemmistomusaa ja pari kirjahyllyä täynnä teoksia leninistä neuvostokirjallisuuteen.
EU:han on sitä mikä tuolla idässä romuttui..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taistolaisia? Vieläkö niitäkin on? Mä en kyllä ymmärrä miten jotkut jaksaa nykyäänkin niin viehättyä kommunismiaatteesta. Ihana utopia, joka ei käytännössä koskaan toimi, monet kerrat on jo se nähty. Totta puhuen mun mielestä eu:kin on menossa ihan liikaa yhteinäisvaltion suuntaan. Pienemmissä yksiköissä kansan tarpeet tavoittaa päättäjät paremmin.
Ilman meitä kokoomuslaisia duunarit kuolisivat nälkään :attn:Alkuperäinen kirjoittaja lippu liehuu:Harvinainen ilmestys, siis tuo suoraselkäinen.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Täällä suoraselkäinen kokoomuslainen
Onko Yhdysvallatkin kommunismia? No, kuten sanoin, mun mielestä liittovaltiot ei toimi. Kulkivat millä nimellä tahansa.Alkuperäinen kirjoittaja lippu liehuu:EU:han on sitä mikä tuolla idässä romuttui..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taistolaisia? Vieläkö niitäkin on? Mä en kyllä ymmärrä miten jotkut jaksaa nykyäänkin niin viehättyä kommunismiaatteesta. Ihana utopia, joka ei käytännössä koskaan toimi, monet kerrat on jo se nähty. Totta puhuen mun mielestä eu:kin on menossa ihan liikaa yhteinäisvaltion suuntaan. Pienemmissä yksiköissä kansan tarpeet tavoittaa päättäjät paremmin.
Ei vaan sovi minun ajatusmaailmaan ollenkaan tuo aate. Ei käy lainkaan yksiin esim. yksityisyrittäjyyden kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja oon kai sit kommari:jotain perusteluja?Alkuperäinen kirjoittaja noup:Never. Ever.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Ilman meitä kokoomuslaisia duunarit kuolisivat nälkään :attn:Alkuperäinen kirjoittaja lippu liehuu:Harvinainen ilmestys, siis tuo suoraselkäinen.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Täällä suoraselkäinen kokoomuslainen
EU toimii eri tavalla kuin Yhdysvallat.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko Yhdysvallatkin kommunismia? No, kuten sanoin, mun mielestä liittovaltiot ei toimi. Kulkivat millä nimellä tahansa.Alkuperäinen kirjoittaja lippu liehuu:EU:han on sitä mikä tuolla idässä romuttui..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taistolaisia? Vieläkö niitäkin on? Mä en kyllä ymmärrä miten jotkut jaksaa nykyäänkin niin viehättyä kommunismiaatteesta. Ihana utopia, joka ei käytännössä koskaan toimi, monet kerrat on jo se nähty. Totta puhuen mun mielestä eu:kin on menossa ihan liikaa yhteinäisvaltion suuntaan. Pienemmissä yksiköissä kansan tarpeet tavoittaa päättäjät paremmin.
Naura vain jos se helpottaa tuskaasi =)Alkuperäinen kirjoittaja lippu liehuu:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Ilman meitä kokoomuslaisia duunarit kuolisivat nälkään :attn:Alkuperäinen kirjoittaja lippu liehuu:Harvinainen ilmestys, siis tuo suoraselkäinen.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Täällä suoraselkäinen kokoomuslainen
No tuo nyt ei kyllä pidä paikkaansaAlkuperäinen kirjoittaja lepsa:Ilman meitä kokoomuslaisia duunarit kuolisivat nälkään :attn:
ja jos saisitte päättää niin kaikki muut kuolisi nälkään, kun ette haluisi veroja maksaa, mutta kuitenkin nostatte lapsilisät sun muut.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Ilman meitä kokoomuslaisia duunarit kuolisivat nälkään :attn:Alkuperäinen kirjoittaja lippu liehuu:Harvinainen ilmestys, siis tuo suoraselkäinen.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Täällä suoraselkäinen kokoomuslainen
Se joka ei halua elättää itseään joutaakin kuolla nälkään.Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:ja jos saisitte päättää niin kaikki muut kuolisi nälkään, kun ette haluisi veroja maksaa, mutta kuitenkin nostatte lapsilisät sun muut.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Ilman meitä kokoomuslaisia duunarit kuolisivat nälkään :attn:Alkuperäinen kirjoittaja lippu liehuu:Harvinainen ilmestys, siis tuo suoraselkäinen.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Täällä suoraselkäinen kokoomuslainen
Meinaatko ettei yrittäjät tee duunarin hommia??Alkuperäinen kirjoittaja työläinen:miten ois jos kaikki ois vaan yrittäjiä niin kukas ne duunarin hommat tekis? he pitävät yhteiskuntaa pystyssä!