Opeksi?
Mistä kautta töitä kannattaisi hakea? Pitäisi alkaa pikkuhiljaa, lapsi kohta 3 v... opetuskokemusta löytyy ihan mukavasti ja koulutusta.
Sijaisrekisteriin kannattaa ilmoittautua sielläkin. Tai sit lähettää vaikka avoin hakemus yksikköön, jonne haluaisi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tietojenkäsittelytieteiden eli atkJust täyttelin kaupungin sijaisrekkariin hakemuksen, voi vitsi kun saisikin tosiaan jalan oven väliin. Miten ammattikouluihin pääsee?
Ahaa, onko heillä oma sijaisrekisteri? Just minäkin suoritin harjoittelun tuossa amiksessa, pitääpä laittaa sille ohjaajallekin viestiä. Onkohan jossain sivuja josta näkisi koostetusti kaikki avoimet paikat opetustöihin? Yritin selata sivistystoimen sivuja mutta en löytänyt sieltä mitään tietoa työpaikoista.Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Sijaisrekisteriin kannattaa ilmoittautua sielläkin. Tai sit lähettää vaikka avoin hakemus yksikköön, jonne haluaisi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tietojenkäsittelytieteiden eli atkJust täyttelin kaupungin sijaisrekkariin hakemuksen, voi vitsi kun saisikin tosiaan jalan oven väliin. Miten ammattikouluihin pääsee?
Mie olin aikoinaan opetusharjoittelussa amiksella, ja sieltä ne sit oli bongannut, että toi on tarpeeks hullu pärjätäkseen talossa... soittivat siis kotiin, että oonko kiinnostunut. Olin, ja sillä tiellä ollaan nyt viidettä vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ahaa, onko heillä oma sijaisrekisteri? Just minäkin suoritin harjoittelun tuossa amiksessa, pitääpä laittaa sille ohjaajallekin viestiä. Onkohan jossain sivuja josta näkisi koostetusti kaikki avoimet paikat opetustöihin? Yritin selata sivistystoimen sivuja mutta en löytänyt sieltä mitään tietoa työpaikoista.Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Sijaisrekisteriin kannattaa ilmoittautua sielläkin. Tai sit lähettää vaikka avoin hakemus yksikköön, jonne haluaisi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tietojenkäsittelytieteiden eli atkJust täyttelin kaupungin sijaisrekkariin hakemuksen, voi vitsi kun saisikin tosiaan jalan oven väliin. Miten ammattikouluihin pääsee?
Mie olin aikoinaan opetusharjoittelussa amiksella, ja sieltä ne sit oli bongannut, että toi on tarpeeks hullu pärjätäkseen talossa... soittivat siis kotiin, että oonko kiinnostunut. Olin, ja sillä tiellä ollaan nyt viidettä vuotta.
Monesti menee sisäisen postin kautta paikat, mutta siis avointa hekemusta kannattaa lähettää moneen paikkaan!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ahaa, onko heillä oma sijaisrekisteri? Just minäkin suoritin harjoittelun tuossa amiksessa, pitääpä laittaa sille ohjaajallekin viestiä. Onkohan jossain sivuja josta näkisi koostetusti kaikki avoimet paikat opetustöihin? Yritin selata sivistystoimen sivuja mutta en löytänyt sieltä mitään tietoa työpaikoista.Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Sijaisrekisteriin kannattaa ilmoittautua sielläkin. Tai sit lähettää vaikka avoin hakemus yksikköön, jonne haluaisi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tietojenkäsittelytieteiden eli atkJust täyttelin kaupungin sijaisrekkariin hakemuksen, voi vitsi kun saisikin tosiaan jalan oven väliin. Miten ammattikouluihin pääsee?
mutta open työaika on liukuva....Alkuperäinen kirjoittaja kade:onko teillä samat lomat kuin oppilaillakin? Monesti miettinyt että on melkoinen etu jos näin on...
On, totta kai. Tai no, muutama päivä vähemmän, mut ei ne nyt haittaaAlkuperäinen kirjoittaja kade:onko teillä samat lomat kuin oppilaillakin? Monesti miettinyt että on melkoinen etu jos näin on...
Kaupallinen yhteistyö: Storytel