Onkos paikalla muita Gootti/hevimetalli äitejä..?

Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Eiks gootit tai hevarit saa tykätä longchampin laukuista? :LOL:
Voi olla että mulla on erikoinen stereotypia, mutta musta joku hevari näyttäisi aika jännältä joku pinkki longtsäbä olalla


Aika suppee kuva sulla Longchampin laukuista :/
Itselläni on kyseisen lafkan musta laukku..tollasta pissisveskaa en ostaisi tai ottaisi edes ilmaiseksi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Onks muilla myös hevi/goottimiehiä? :p
Exä on hevimies, ei voi ulkonäöstäkään erehtyä muuksi luulemaan.. Sil on sen verran erikoinen tuo ulkonäkö että sen tunnistaa vähän pidemmänki matkan päästä :D

Ja on ihan ammattiaan myöten hevimies, hevilaulaja nimittäin :D
 
Hevimies löytyy täältäkin..itse lähinnä mustiin pukeutuva ( en sii stereotyyppisesti pukeutuva) metalliäitee..

Toi on muuten todella hyvin auryn sun profiilissa sanottu et tykkäät kaikesta synkästä ja kimaltavasta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Eiks gootit tai hevarit saa tykätä longchampin laukuista? :LOL:
Voi olla että mulla on erikoinen stereotypia, mutta musta joku hevari näyttäisi aika jännältä joku pinkki longtsäbä olalla


Aika suppee kuva sulla Longchampin laukuista :/
Itselläni on kyseisen lafkan musta laukku..tollasta pissisveskaa en ostaisi tai ottaisi edes ilmaiseksi..
Ei mulla suppeaa kuvaa niistä ole, kun mä olen ollut silläkin osastolla töissä meidän puljussa, ja toki tiedän että Longchampilla on erimallisia nahkalaukkuja ja vähemmän nahkaisia laukkuja. Mutta toi Le Pliagen olkalaukku on vaan niin klassinen malli, että se tulee ensimmäisenä mieleen siinä missä sekin että hevarit käyttää vaan mustia vaatteita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Gootiks en itseäni kyllä miellä, mutta hevimetalli äidiks kylläkin...ja kun nyt laukusta tuli puhe...niin kannan sitten Burberryn kassia...
Laita kuvaa!!
http://www.burberry.it/fcp/product/clothing-accessories/Totes/BORSA-HAYMARKET-CHECK/10000001302

Tollanen, mut ihan kokonahkainen kantohihna...vaik mikskä tota sanotaan mistä kannetaan... :whistle:
 

Yhteistyössä