Onkos paikalla gojuttago-dieetillä olleita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hep, tässä vielä olis yksi viikko jäljellä, ja painoa lähtenyt vain 2,5kg. Tosin olen aika lähellä tavoitepainoani 58kg joten ei ihme ettei ole ihan kilokaupalla paino pudonnut.

Tarkoitus olla jatkaa ruokavaliolla nyt heinäkuun alkuun saakka, lakkiaisia ja muutamia muita kinkereitä lukuunottamatta.

Minäkin olen normaalipainoinen, mutta ylimääräistä silti löytyy. Oletko harrastanut paljon liikuntaa? Itselläni se on jäänyt melko vähälle, pitäisi skarpata sen suhteen. Muuten olo on ollut loistava ja aion dieetin loputtuakin vältellä leipää ym.

Dieetillä oltu 10 päivää. Painoa pudonnut 3 kiloa, senttejä lantiolta 2 ja vyötäröltä 3. Vaatii kyllä kanttia, mulle tämä ei ole helpoin dieetti. Liikuntaa on ollut reippaasti jo ennen dieettiä, en muuttanut niissä mitään. Toiveena olisi pudottaa tämän ja ehkä muunkin avulla painoa noin 10 kiloa tai vaihtoehtoisesti rasvaprosenttia alas johonkin 19 %, mikä ei laskennallisesti vaatisi ihan 10 kilon pudotusta. Katsotaan miten käy!

proteiinipitoinen ruokavalio jossa syödään tarkoin valitut ruoka-aineet grammalleen oikea määrä viitenä ateriana päivässä. Ohjeet dieettiin ja ruokavaliolista löytyy osoitteesta gojuttago.com. Purkkaakaan ei saa mennä ohi ruokalistan! Lisäksi sivustolta löytyy ohjeet liikuntaan joka kuuluu myös olennaisesti tähän dieettiin vaikka moni on saanut tuloksia myös ilman sitä. Kannattaa lukea kaikki neuvot dieetin ylläpidosta, niistä on hyötyä. Paljon raejuustoa ja kanaa, kalaa ja naudanlihaa sekä kasviksia. Kohtalaisen isot annokset jotka pitää suht hyvin nälkää. Polttaa hulluna rasvaa!!

Yhteistyössä