Onkos muut lähdössä kylpylälomalle näin talvisaikaan?

• Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
??
Mihis ootte menossa? Mikä on lempparikylpylänne?

Me suunnataan helmikuussa Rauhalahteen Kuopioon. Oon ollu siellä joskus lapsena mut ei kyl muista yhtään millanen paikka on. Toivottavasti kiva lapsiperheelle! =)

juu
haaveilen kanssa. tuli hyvä tarjous katinkultaan, mutta isäntä ei saa vapaata töistä 3 päivää, joten emme pääse (tekis mieli mennä lasten kanssa yksin). Rauhanlahdesta olen kuullut pelkkää positiivista, joten varmasti kannattaa mennä sinne! Hauskaa lomaa! :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
haaveilen kanssa. tuli hyvä tarjous katinkultaan, mutta isäntä ei saa vapaata töistä 3 päivää, joten emme pääse (tekis mieli mennä lasten kanssa yksin). Rauhanlahdesta olen kuullut pelkkää positiivista, joten varmasti kannattaa mennä sinne! Hauskaa lomaa! :)
Kiitos! =)

Harmi kun ette pääse...meillekin tuli jostain tosi edullinen tarjous, mutta ei pystytty sitä käyttämään kun ois pitäny mennä viikolla ja eihän se onnistu, kun meillä kans miehen pitää olla töissä. Mut lähdetään sit viikonloppuna niin päästään rentoutumaan!

äiti4
rauhalahteen mekin! :D siellä 2 sopivaa kahluuallasta noille pienimmille, ja ei ole liian pitkä matka täältä joensuusta

hiihto kun ei kiinnosta tippaakaan, pienet ei osaa ja isommatkin mieluummin polskii :)

Yhteistyössä