Onkos muita, jotka imettäneet vain toisesta rinnasta pidempään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
:D

Minulla loppunut toisesta rinnasta maidon tulo kokonaan ja lapsi "käyttää" ainoastaan toista tissiä AINA syödessään.

Voiko imetys toimia näin pidempäänkin? Ts. Lisääntyykö maidontulo lapsen tarvitsemalle määrälle vain yhdestä rinnasta?

Voin kuvitella milötä tissit näyttää, kun lopetan imetyksen :D:D:D

Etkö saa sieltä toisesta enää yhtään tulemaan? Jos edes yhtä pisaraa vielä tulee, koita saada sen tuotanto palautumaan esim. pumpulla.

Mulla lapsi suosi aina toista tissiä niin, et se tuotti yli 100 ml kerralla enemmän kuin toinen. Ja hyvin pitkään kyllä ois riittäny pelkän sen tissin ruoka... toinen oli ihan turha. Mut pumppasin sen sitten tyhjäksi ja ylläpidin sitä pumppaamalla. Kun lapsi tarvitsikin aika yllättäen suurentaa annosta, se oli helppoa, koska toisesta tuli jo valmiiksi semmosta, jota ei ollu tarvittu. :D

Mut en tiiä tuohon sun alkuperäiseen kysymykseen. En uskaltanu antaa toisesta loppua kokonaan ja lopulta sitä tarvittiin kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:D

Minulla loppunut toisesta rinnasta maidon tulo kokonaan ja lapsi "käyttää" ainoastaan toista tissiä AINA syödessään.

Voiko imetys toimia näin pidempäänkin? Ts. Lisääntyykö maidontulo lapsen tarvitsemalle määrälle vain yhdestä rinnasta?

Voin kuvitella milötä tissit näyttää, kun lopetan imetyksen :D:D:D

Molempien kanssa imetin lopussa pari kk vain toisesta rinnasta :). Hyvin riitti´, eikä ulkoisesti mitään eroa rinnoissa tällä hetkellä!

Mulla vähän samanlainen tilanne. Toisesta ei tule lähes mitään ja vauva hylkiikin tätä, mutta yritän antaa ensin aina tästä. Ainut että rinnoissa on tajuttoman iso kokoero nykyään :( ei voi käyttää kireitä paitoja. Harkitsen imetyksen lopettamista tässä pikkuhiljaa.

Mä imetin aika lailla viimeisen kuukauden vain oikeasta rinnasta, vasemmasta tuotanto alkoi hyytymään jo vähän aiemmin. Itse imetin yhteensä 1v1kk ja lopussa viimeisen 1½ kuukauden aikana en tosiaankaan imettänyt enää kuin n. 2 kertaa päivässä, ihan viimeisillä viikoilla enää vain iltaisin.

Keskimmäistä imetin varmaan reilusti yli puoli vuotta pelkästään toiselta puolelta.. Kun rinnat palautuivat imetyksestä, ei se kokoero niin kovin kummallinen ollut kuin olisi voinut kuvitella. Maitoa riitti hyvin. :)

Mulla esikoinen ei jostain syystä huolinut vasenta tissiä enää sen jälkeen kun ekat hampaat tuli 5kk iässä. En vaan yksinkertaisesti saanut huijattua sitä mitenkään sille toiselle vaikka tein mitä joten maitohan siitä sitten loppui. Jatkoin kuitenkin imetystä pelkällä oikealla rinnalla ja täysimetin pojan siihen 6kk ikään asti ja sen jälkeen imetin vielä 4kk kunnes poika kieltäytyi myös oikeasta. Toisen pojan syntymään asti mun tissit oli kyllä aika surkee näky kun toinen oli selvästi isompi ja venyneempi kuin toinen mutta nyt sitten kun tuolle toiselle muruselle on kelvannut molemmat on tilanne tasaantunut eikä onneksi ole enää eriparitissit :laugh:

Yhteistyössä