Onkos muilla palkkatyössä käyvillä tänään vapaapäivää? Mitä ohjelmassa?

Mulla ois, jatkoa tohon normi viikonloppuun.

Nukuttiin pitkään, aamupala syötiin ja nyt lapset leikkii omiaan. Lounas ois eilistä nekkikeittoa, sitten lähden esikoisen kanssa "äiti tytär päivään", kaupoille ja syömään. Pienin jää nukkuun tänne mummun seuraan päiväuniaan.

Muuta ohjelmaa ei ei ole tai kotitöitäkään , ne tehty jo viikonloppuna, no kaalilaatikkoa täytyy väsätä illalla huomiseksi ruoaksi.

ramppa
On vapaa juu. Olen ihan vaan itsekseni siihen asti, kun perhe kotiutuu. En tee mitään. Tai no, juon kahvia, syön jäätelöä ja lepäilen. Vietän siis ihanaa omaa vapaata.

Illalla olis sitte ryhdistäydyttävä ja kokkailla sekä harrastaa mahdollisesti jotain elukoiden kanssa.

"MiMeira"
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt.;27205467:
mitä tarkoittaa muuten palkkatyössä käyvällä??
No jos mä oisin kysynyt että onko vapaapäiväläisiä niin ois vastattu et "mä hoidan lapsia 24/7". Niinkuin mäkin aina kotona ollessani.

On vapaapäivä :) Nukuttiin kuopuksen kanssa melkein 10:een, vien tarhaan 12-17 niin saan vähän rästikouluhommia tehtyä. Pyykinpesua ja siivousta muutoin. Viikonlopun töiden jälkeen vaan ihan jyrän alle jääneen olo, ja huomenna ois jo taas töitä..

Yhteistyössä