Onkos kukaan katsonut tota Orpokoti -leffaa? Uskaltaako kattoo yksin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hui

Vieras
Mulla ois se tuolla kaapissa odottamassa, ja mies on tänään kahteen asti yöllä töissä ja mulla hyvää aikaa katsella joku elokuva lasten mentyä nukkumaan. Miten on, onks miten pelottava että uskaltaa yksin katsoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
mikä orpokoti-leffa? onko sen nimi oikeesti orpokoti, vai joku muu?

Joo on oikea nimi Orpokoti. Tommonen kauhuleffa, jota kuvaillaan leffan kannessakin hyytäväksi ja hyvin, hyvin pelottavaksi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
mikä orpokoti-leffa? onko sen nimi oikeesti orpokoti, vai joku muu?

Orpokoti on suomenkielinen nimi. espanjaksi sitten joku muu.

aa, no sitten en oo mahtanu kattoa. sekotin siihen house of voices tms.leffaan, sekin sijoittuu orpokotiin, en tosin nähny siitä ku alun, kun vuokralevy kieltäyty yhteistyöstä

Oon kattonu sen teatterissa ja sillonki pelotti vaikka oli kaikki ymparilla ja kaveri mukana :D
En uskaltais yksin kattoa, ainakaan yolla :)

Siina on pari kohtaa missa toden totta saikahtaa kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja iik:
Se on hullun pelottava, mutta HYVÄ! En ikinä olisi uskaltanut yksin sitä katsoa...

No voi voi...mies ei ole innostunut kauhuleffoista niin aattelin että kattelisin sen tosiaan yksikseni tänään...mut en nyt sit tiiä uskallanko! Mulla on aika vilkas mielikuvitus...

Kävin kattomassa sen leffassa. On se tavallaan aika pelottava, mutta tunnelmallisesti aika samanlainen kuin The Others. Eli kyllä sen varmaan uskaltaisi itsekkin.. Ite olen niin säikku etten kyllä uskaltanut :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja mäyrä:
On se pelottavakin mutta musta ennenkaikkea surullinen. Hyvä leffa kuitenkin ja voisin kattoa yksinkin =)

Uskaltauduin sitten katsomaan yksinäni tämän elokuvan ja yhdyn mäyrän mielipiteeseen. Ei ollut liian pelottava mulle, just hyvä! =)

Hmm... lauantai-illaksi leffaa mietin jos tuota sitten uskaltaisi kokeilla. Jotenkin vaan nimikin jo kuulostaa kamalalta. :/ Toisaalta kommentit tällä rohkaisevia, jos sitä kuitenkin kokeilisi...?

Mielikuvitus vaan sattuu olemaan kanssa sitä luokkaa etteí näin yötöissäkään kannata kauhuleffoja enempää ajatella. ;)

Yhteistyössä