onkos kellään ollut hiusmurtumaa polvessa/jalassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neith"

Vieras
millaisilla oireilla lähditte lääkäriin?

kaaduin jalkani päälle viikko sitten, polvi kopsahti melko kovasti betonilattiaan ja nyt tuntuu todella oudolle
kevytkin kosketus sattuu/tuntuu epämiellyttävtä, polvella ei voi nojata edes patjaan
kuitenkin voin kävellä, kyykkyyn menokaan ei joka kerta satu.
polven alue tuntuu puutuneelta ja kun jalkaa koukistaa niin tuntuu kuin jokin "kiristäisi vastaan"
pohdinkin että oliskohan syytä mennä lekuriin vai onko tää taas typerä ruhjevamma joka menee itsekseen pois..

Mulla on montakertaan kerääntyny polveen nestettä, jos se on päässy kunnolla kolahtaa.
Ja toi kiristyksen tunne oli just silloin, ku siel oli se nestemätäpaska. :D

[QUOTE="hmm";27245695]Mulla on montakertaan kerääntyny polveen nestettä, jos se on päässy kunnolla kolahtaa.
Ja toi kiristyksen tunne oli just silloin, ku siel oli se nestemätäpaska. :D[/QUOTE]

tekikö ne lekurissa mitään vai menikö itsestään ohi?
mä en nimittäin turhaan haluis mennä lekuriin (niitä aikoja on vaikea terkkarissa saada joten ei sitten turhaan viitsis keltään muulta aikaa viedä ja työterveyshuolto on helsingin keskustassa ja sinne sitten on aina ihan oma projekti lähteä)

[QUOTE="vieras";27245710]Sattuiko muuten töissä vai vapaalla? Jos töissä, ehdottomasti pitää mennä lääkäriin, että homma tallentuu. Jos nimittäin vaivaa myöhemminkin vielä.[/QUOTE]

töissähän tuo sattui, silloin en täyttänyt sitä työtapaturma lappua kun ajattelin sen menevän itekseen ohi muutamassa päivässä, kun jalalla kuitenkin pystyy kävelemään ihan normisti..
eli täytynee täyttää se lappu kuitenkin nyt

[QUOTE="Neith";27245702]tekikö ne lekurissa mitään vai menikö itsestään ohi?
mä en nimittäin turhaan haluis mennä lekuriin (niitä aikoja on vaikea terkkarissa saada joten ei sitten turhaan viitsis keltään muulta aikaa viedä ja työterveyshuolto on helsingin keskustassa ja sinne sitten on aina ihan oma projekti lähteä)[/QUOTE]

Ne vetäsee/bunkteeraa/imasee ne mämmit sielt pois neulalla. Ilkeeltähän se vähän tuntuu mut ei ne sieltä ite häviä :(

Yhteistyössä