Onkohan vielä toivoa?

Olen nyt raskaana 12+6, verta olen vuotanut raskausviikosta 5asti,välillä kirkasta verta,välillä rusehtavaa verta,välillä en ollenkaan. Olen ollut viimeisen kuukauden sairaslomalla tästä syystä. Viimeisin kova vuoto oli tasan kaksi viikkoa sitten vuosin pönttöön lorisemalla ja lähdin gynen päivystykseen,sielä todettiin vauvan olevan kunnossa ja määrättin verenvuodon tyrehdyttävä lääkitys, 7 tabletin jälkeen verenvuoto loppui. Torstaina olin alkuraskauden ultrassa ja kaikki oli kunnossa kaikin puolin. Viime yöni sitten heräsin kovaan verenvuotoon,ja taas loriseen pönttöön verta, soitin taas gynelle ja sieltä käskettiin taas aloittaa sama lääkitys joka lopettaa verenvuodon, olen nyt ottanut niitä neljä ja vuodan edelleen todella todella paljon. Gynen enkä sairaalan päivystykseen pääse. Nyt pelkään pahinta,meneeköhän tämä nyt lopullisesti kesken :'(

En tunne liikkeitä,niin en saa varmistusta mitenkään,että onko vauva kunnossa.

Mitä kannattaisi tehdä?

Ap, ymmärrän kovan pelkosi, halitus täältä:hug:

Siulla ei oikein ole sitten muuta mahdollisuutta(jos et pääse lääkärille nyt)muuta, kuin odotella miten käy..jos km on tullakseen, sitä ei valitettavasti voi estä mikään..

Toivon, jotta vuoto tyrehtyisi viim. sen seitsemännen tbl. jälkeen.

Kovasti laitan siulle voima&jaksu sätehiä

..sekä pienelle masuasukille tarraa&liimaa, että jaksaisi pitää kiinni!

Ps. Onko mitään selvyyttä, mikä aiheuttaisi runsaan vuodon?..mainitsiko lääkäri..

Viimeksi muokattu:
Kiitos tsempistä
hei, Ap vastaa:
Eilen lääkäri ja hoitaja vuorojen vaihduttua soitin uudestaan synnärille. Hoitja siirsi puhelun suoraa lääkärille joka totesi,että mitä sinä kotona vielä teet,nyt äkkiä tänne,keskenmeno se kuule on. No minä selitin että soitin aamulla ja lääkäri ei ottanut minua sisään. Sattui puhelimeen vastannut lääkäri olemaan osaston ylilääkäri. No me sitten mentiin sinne valmistautuneena kaavintaan tai mihinkä tyhjennykseen tahansa. Makasin siinä tutkimukspöydällä vertavuotavana ja lääkärin ilme oli näkemisen arvoinen,sanoin,että kuules nyt täälä on kyllä joku erittäin vilkas elävä sikiö ja haki hoitajankin katsomaan,kyllä sielä oli elävä sikiö. Mitään syytä ei taaskaan löytynyt vuodolle vaan lisää määrättiin verenvuodon tyrehdyttävää lääkitystä,ohjeistuksella,että aina kun vuodat vedät kuurin lääkkeitä. 60 tablettia kirjoitti. ja lähetteen seuranta käynnille. Vuodeleppoon määräsi ja sanoi että nyt on kriittiset viikot ja makaat,etkä tee mitään. Luonto sen päättää tuleeko vauva kesken vai ei,etten minä voi tehdä mitään jos kesken tulee. Tiedettiin se kyllä,mutta jotenkin tuntui tosi pahalle kuulla se. Nyt sitten maataan ja toivotaan parasta :O

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä