Onkohan tossa raskaustestissä vikaa vai voinko olla oikeasti raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Keijuinen
  • Ensimmäinen viesti
Keijuinen
Testiin rävähti kaks tumman punaista viivaa hetimmiten kun pissiin ne kastelin...Mutta kun!Tein testin vuorokausi ennen kun menkat piti alkaa.Ihan varmuudeksi vain kun meillä olis juhlat joissa alkoholi tarjoilua.

Noh,plussa tosiaan tuli mutta voisko se tosiaan jo näýttää viikolla 4 että olen raskaana?Viimeset menkat kun oli 27.6.09

Uskallanko iloita? :)

vvb
Jos käytät tiettyjä valmisteita (mitkä voi antaa virh. pos. tuloksen) tai et ole harrastanut seksiä, niin juu, tulos voi olla / on väärä.

Mikäli olet harrastanut seksiä, etkä käytä tulokseen vaikuttavia valmisteita, olet aika varmasti raskaana jos testi niin kertoo.

Keijuinen
Alkuperäinen kirjoittaja vvb:
Jos käytät tiettyjä valmisteita (mitkä voi antaa virh. pos. tuloksen) tai et ole harrastanut seksiä, niin juu, tulos voi olla / on väärä.

Mikäli olet harrastanut seksiä, etkä käytä tulokseen vaikuttavia valmisteita, olet aika varmasti raskaana jos testi niin kertoo.
:D
Kyllä se tuo jälkimmäinen sopii minuun paremmin.

vieras
Onnea! Mä kans mietin et kannattaisko käydä ostaan testi, mulla on kierukka poistettu alkukuusta ja olen kyllä yrittänyt asennoitua niin et ei se heti ekalla kertaa onnistu mut nyt kun menkkojen pitäis alkaa niin salaa kuitenkin toivon että jospa sittenkin..

Yhteistyössä