onkohan tässä lähtö tulossa synnärille?? (kolmas tulossa mutta aiemmat käynnistettyinä joten..) APUA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt jännittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt jännittää

Vieras
eli kaksi aiempaa mennyt yli ja käynistetty niin ei ole kokemusta spontaanista käynnistymisestä.

keskiviikkona lääkärissä kohdunsuu oli 2 sormelle auki ja kanavaa n.2cm jälellä. siitä asti tullut kivuttomia supistuksia välillä parikin tuntia säännöllisesti ja jotain kirkasta venyvää limaa valuu.
nyt eilen ja tänään ruokahalu kadoksissa ja wc:ssä saanut ravata alvariinsa. äsken tuli aivan kamalan kipeä supistus ja sen jälkeen sai mennä isolle hädälle vessaan ja oli taas housuissa jotain märkää limaa. selkää jomottelee ihmeellisesti välillä. tuon kipeän supistuksen jälkeen ei kuitenkaan ole tullut enään yhtään kipeää tai edes kivutonta supistusta. Ärsyttävää tässä homassa teke myös se että minulla sairaus jonka vuoksi minun on mentävä heti sairaalaan kun synnytys alkaa mistäpä tässä nyt tietää millon tämä sitten on alkanut kun ei tuosta selkäkivustakaan selkoa ota mitä on.

mitä mieltä onko tässä kohta lähtö lähellä? rv 38+1

mutta kun ei ole mitä kellottaa nyt..kun en noista selässä tuntuvista tiedä, vatsa niissä ei ainakaan mene kovaksi samalla. 19.29 tuli se kamalan kipeä supistus eli siitä kohta tunti. tämän jälkeen seuraava tuli kun olin vesassa eli en katsonut kelloa ja sitten ei enään ole tullut sellaisia misä vatsa menissi kippuraksi ja sattuisi vatsaan.

Kuulostaa kyllä lupaavalta. Soittele vaikka synnäriltä neuvoja, jos tunnet olosi epävarmaksi. Koska sinulla on kerta tuo määräys heti mennä, kun synnytys alkaa. Onnea tulevaan! :)

Ei kannata odotella vaan niitä vatsaan sattuvia supistuksia. Mulla ei tuntunu ainutkaan supistus vatsassa, koko synnytys mentiin selässä tuntuvilla kipeillä supistuksilla.Että ei ne aina mahassa tunnu vaikka mäki niin luulin..

Kyllä tuo kovasti kuulostais näin maallikon korvaan siltä, että taitaapi tulla jonkin sortin jouluvauva :) Selästä mullakin on supistukset alkaneet aluksi. Taitaapi sulla olla lähtö suhteellisen lähellä ja soittele ihmeessä jos on epäselvyyttä. Onnea tulevaan!!!!

Yhteistyössä