onkohan täs mitää tulkittavaa? mieheen liittyen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toiveajattelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toiveajattelija

Vieras
oltiin toisella paikkakunnalla ja mentiin sinne taksilla. ei siel baaris mitää tapahtunu mut takasitulomatkalla eräs mies istu mun vieres ja hänen jalkansa oli aika tavalla kiinni mun jalas. välillä se jalka painu enemmän mun jalkaa vaste.

mä oon siitä miehestä kiinnostunu ja nyt yritän laittaa itelleni jäitä hattuun et se jalka varmaan tuli mua vaste enemmän mutkien takia yms. mut toisaalta ajattelin et se mies olis voinu sen jalkansa laittaa sivumpaaki ku tilaa olis ollu.

sit viel se et se mies on mua 6 vuotta nuorempi. ku mua epäilyttää et ei sitä vois ikinä kiinnostaa tällänen vanha ämmä jolla lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Oi tota tunnetta kun tollasia miettii :D

no sanoppa se! :D ku tietäisi onko sillä miehellä mitää kiinnostusta niin vois tehdä jotaki asian suhteen.

Noh, ajattele positiivisesti. Ainakaan se ei vetänyt jalkaansa susta pois päin :D

aivan! hitto ku mulla himot hyrrää ku ajattelen et kuinka innokas tollanen reilu 20v olis sängys. mulla ku aina ennemmin ollu vanhempia miehiä

No tuota.. Enpä nyt uskoisi, että kukaan mies lähtisi tuollain "hivuttautuun" tahallisesti ketään lähemmäksi.. Nainen ehkä kieroudessaan voi tehdäkin noin, mutta että mies... Hmm..

Mutta juttele toki sen ihastuksen kanssa, tee hieman flirttia yms. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
No tuota.. Enpä nyt uskoisi, että kukaan mies lähtisi tuollain "hivuttautuun" tahallisesti ketään lähemmäksi.. Nainen ehkä kieroudessaan voi tehdäkin noin, mutta että mies... Hmm..

eli oon voinu kuvitella koko asian :(

Ihan hyvin voi, miksei voisi? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Roskishaamu:

Ihan hyvin voi, miksei voisi? :o

niin on mun reidelle laittanu kätesä muutama mies ku baaris oon ollu. ei siis tietty kaikki yhtä aikaa ja samana iltana! :D mut siis iskutarkotuses mies laittanu kätensä mun reidelle pöydän alla.

höh ku en tiedä onko täs mitää vai kuvittelenko vaan. :(

Yhteistyössä