I
ihastunut
Vieras
Tiedän, ettei kukaan voi vastata tähän miehen puolesta ja asiahan selviäisi kysymällä, mutta miltä nämä merkit teistä vaikuttavat. Eli, työkaveri kyseessä. Nähdään kahdesti päivässä kahvitunnilla. Yleensä minä olen siellä ennen miestä ja hän heti katsoo minuun tullessaan huoneeseen, ikäänkuin tarkistaa olenko paikalla. Jos olemme kahdestaan, kyselee paljon asioistani ja pitää keskustelua yllä. Jos meitä on enemmän, ei puhu suoraan kanssani mutta katsoo minuun puhuessaan. Joskus tuntuu katsovan vähän kauemmin kuin tarvisi. Vaikuttaa hermostuneelta, jos istumme lähekkäin, jalka vipattaa, pyörittelee mukia kädessään, vaihtaa asentoa vähän väliä ja koskettelee kasvojaan. Hymyilee takaisin, jos hymyilen hänelle. Kerran sanoin pöydässä jonkun hauskan kommentin ja hän toisti sen sanasta sanaan juuri pöytään tulleelle työkaverille. Ei käyttäydy samoin muita naisia kohtaan, ainakaan kun minä olen paikalla.
MUTTA, luulen että hän on varattu, koska tänään sanoi, että hänet "pakotettiin shoppailemaan". Kukas muu sitä tekisi kuin tyttöystävä. Eikai 25v enää äitinsä kanssa shoppaile. Ja nimenomaan käytti noita sanoja, pakotettiin shoppailemaan. Ei maininnut kenen kanssa. En oikein tiedä mitä ajatella tai miten suhtautua. Jotenkin tuntuu, että olisi kiinnostunut tai sitten on vain ERITTÄIN ystävällinen. Itse pidän hänestä ja olen hänelle ystävällinen ja olisin valmis tutustumaan lähemmin mutta mutta...
MUTTA, luulen että hän on varattu, koska tänään sanoi, että hänet "pakotettiin shoppailemaan". Kukas muu sitä tekisi kuin tyttöystävä. Eikai 25v enää äitinsä kanssa shoppaile. Ja nimenomaan käytti noita sanoja, pakotettiin shoppailemaan. Ei maininnut kenen kanssa. En oikein tiedä mitä ajatella tai miten suhtautua. Jotenkin tuntuu, että olisi kiinnostunut tai sitten on vain ERITTÄIN ystävällinen. Itse pidän hänestä ja olen hänelle ystävällinen ja olisin valmis tutustumaan lähemmin mutta mutta...