onkohan tästä siivoomisesta mitään hyötyä

:LOL: :LOL: :ashamed:

eilen siivosin keittiön ja vessan, tänään makkarin ja nyt tyttöjen huonetta (vaatehuoneesta aloitin ) oon järjestänyt, pessyt lattiat, vaihtanu petivaatteet, tuulettanu täkit yms yms

pistän kamaa pois ja paikoilleen, ja nyt toi käytävä on kaaoksen keskellä :headwall:

mihinkäs mä noi kaikki ylimääräiset kamat meinaan piilottaa :whistle:

ei näytä yhtään siltä et täällä on siivottu, ku ekana ku sisään tulee niin vastassa on kaaos :/

onneks on vielä koko viikko aikaa, ku mulla nääs on vihdoin ja viimein KESÄLOMA :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Tuo on rasittavaa :D
Miäkin piilotin taas muovipussillisen pojan leluja :whistle:

Onneks ukko on siisti, mut miä taas ihan kauhee jättää tavaroita jokapaikkaan :headwall:
mulla pyörii tuo 3v jaloissa ni ei oikein onnistu tuo piilottelu :whistle:

hitto, kai se pitäis taas mennä takas, kahvitauko tuli pidettyä..saiskohan ukon suostuteltua illalla shoppailemaan ku on tässä tullu keksittyä kaikkee "pientä" mitä vois ostaa..(lisää roinaa ku vähän entisiä on saanu pois :ashamed: :kieh: :headwall: )
 
HUOH!
mä tarttisin sellasen vaatehuoneen tai muun säilytyspaikan tavaroille, eteiseen komeron yms...

vuokralla asutaan ja säilytyspaikkoja on aivan liian vähän!! 5 henkeä ja kolme!! hyllyllistä komeroa koko kämpässä!! Sekä kolme henkarikaappia....

tunge sitten noihin vaatteet, lakanat, pyyhkeet, juhlavaatteet, kausivaatteet jne.... Odotan kovasti sitä omaa taloa!! Jos joskus sellanen saadaan...

Eipä auta oikein siivota kun ei se näy missään kun joka paikka niin täynnä. Vähän helpottaa kun saa kirpparitavarat vietyä ja siihen kasaan oonkin ahkerasti koittanut lapata tavaraa että saa edes vähän tilaa.

Ja sitten on nuo IHANAT tenavat jotka toisesta päästä jo levittää..
 

Yhteistyössä