onkohan tää kuollu

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
vai mitä oire voisi olla? Olen siis kohta 9viikolla raskaana ja nyt on pari päivää vihlonu oikealta alhaalta, ehkä niinku munasarjojen kohdalta. Onko vaan jotain normaalia vihlontaa, kasvu, vai olisiko jotain huonosti?
 
odottaja
Kyllä mulla ainakin on ollut raskausaikana vaikka mitä vihlontoja ja silti kaikki on ollut hyvin.

Jos ei vuotoa tai TOSI kovia kipuja ole olettaisin että kaikki on ihan hyvin.
 
Mulla oli samoja oireita raskauden alkuaikoina, tosi kovaa kipua oikealla puolella jossai munasarjojen kohdalla. Luulin jo et on kohdun ulkopuolinen raskaus ja kävin lääkärissä, tutki ja sanoi ettei mitään hätää, et on luultavasti vaan suolistoperäisiä vaivoja, et ummetus yleistä raskausaikana.. Voithan tietysti käydä lääkärissä, jos ei muuten niin mielenrauhas takia mut toivottavasti ei oo mitää vakavaa! :|
 
Eiköhän ne kasvukipuja oo. Enemmän huolestuisin, jos mikään sauma ei missään vaiheessa nitisis ja natisis eikä mihinkään sattuis. Toisaalta, onhan niitäki. :hug:

Jos ihan pirhanasti rupee sattumaan, saattaa olla kohdunulkonen. Onko ultrattu, et on oikees paikas? Älä nyt panikoi, eiköhän jo tossa vaihees ois paikat kohdunulkoses revenny.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Eiköhän ne kasvukipuja oo. Enemmän huolestuisin, jos mikään sauma ei missään vaiheessa nitisis ja natisis eikä mihinkään sattuis. Toisaalta, onhan niitäki. :hug:

Jos ihan pirhanasti rupee sattumaan, saattaa olla kohdunulkonen. Onko ultrattu, et on oikees paikas? Älä nyt panikoi, eiköhän jo tossa vaihees ois paikat kohdunulkoses revenny.
En oo vielä käyny ultrassa, maanantaina on onneksi eka neuvolakäynti ni jos siel selviäis.
 
vieras
Toivotaan ja uskon myös, että kaikki on ok!

Mulla vaan oli tuota kipua samalla puolen ja samoilla kohdin ja keskeytynyt oli rv 13+2. Vuotoja ei ollut. Ja tuota kipua ei ollut aiemmin.

Mutta raskauteen kuuluu kaikenlaisia vihlomisia ja nippailuja, ei kaikesta tarvi olla huolissaan... onneksi...

Tsemppiä neuvolareissulle!!
 

Yhteistyössä