Onkohan tää nyt mahdotonta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuiceFani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

JuiceFani

Aktiivinen jäsen
01.01.2005
3 909
3
38
Löytää tolle 1veelle pojalle hevosvaatteita. Netistä oon yhdestä paikasta löytäny 116cm t-paitoja.

Oisko kellään mitää linkkejä vielä?

Ite se on ruvettava väsäämään niitä vaatteita ku ei taida muuten löytyä. Kaupoissa on kyllä tytöille heppavaatteita mut en viittis tolle ihan hörselöö ja hilettä pukee...

Astiat ja lelut kävis myös. Schleich hevosia oon löytäny netistä muutamasta paikasta ja ne onkin parhaita. Niitä meillä on täälläki Maxissa eli niitä löytyy sit. Mut esim kirjat, niitä ei ton ikäselle juurikaan oo löytyny. Yhden kuvakirjan oon löytäny joka on poneista ja sit kuvakirjoja joissa on yks hepan kuva.

Ja vaatimustasoa lisää se että pitäis olla oikeen näkönen heppa eikä mikää mailitleponi...

tää nyt ei oo vaate, mut onks vielä niitä sellasia leikkihevosia? Niitä oikeen näkösiä... Mulla oli niitä pienenä ja voi vitsit että ne oli hienoja!
Onks poikanen kovaki heppafani?

Anttilan nettisivuilla oon käyny mut en oo siellä nyt hoksannu. Ja voihan se olla että kaupoissa on vähä eri valikoimat ku netissä.

Mun pitäs varmaan mennä Iisalmeen kattomaan CM ja Prisma yms. Anttilaa siel ei oo.

Osta tavallisia vaatteita ja paina kangasväreillä kuvia niihin :saint:

Rupesin oikeen miettimään, ni kaikkihan nuo vaatteet missä hevonen on, on tarkotettu tytöille kimalteineen ja mailittleponeineen...

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
tää nyt ei oo vaate, mut onks vielä niitä sellasia leikkihevosia? Niitä oikeen näkösiä... Mulla oli niitä pienenä ja voi vitsit että ne oli hienoja!
Onks poikanen kovaki heppafani?

Poikanen on sen verran kova heppafani että en oo ikinä moista nähny. Ainut paikka mistä itkulla lähtee pois on talli. Päivät kulkee Schleich heppa kädessä ja leikkii oikeestaan vaan niillä hepoilla. Isosiskolla on tallejakin niin niitä heppoja laittaa poitsu talliin jne. Ku kysyy miten heppa menee koppoti koppoti, niin heti laukkuuttaa heppaa eli silleen pompottaa.
Lukee siskon heppakirjoja ja tökkii sormella hepan kuvia.

Eilen kattelin netissä kotisivuja, sellasii joissa ihmisillä on kaikkia eläimiä esim kotieläinpihojen yms. En sit aatellu sen enempää kattelin vaan ja poika leikki sängyllä mun takana. Yhtäkkiä alko kuuluua hirmu ääh ääh ja pölinää, tuo kun ei vielä puhu ku on 1v4kk. Ja kömpi mun viereen ja melkeen näyttöön kiinni. Näytöllä oli shettis. Kateltiin sit muitaki heppakuvia netissä.

Ja pojan ilme on niin onnellinen kun se näkee heppoja, kuvissa tai netissä tai tv:ssä tms.

Tallilla juttelee hepoille ja silittää jne. N. puol vuotiaasta ei malttanu enää maneesilla nukkua ku katto vaan heppoja. Nykyään taputtaa hepoille ja huutaa ja nauraa. Kun ollaan kattomassa siskon tuntia.

Tutuilla on hevonen ja shettis. Tää menee aina vaan tallissa hepan karsinan eteen niskat kenossa seisomaan että nostakaa mut kattomaan heppaa. Sit painaa päänsä niitä kaltereita vasten ja ojentelee kättään hepalle. Heppa nuuskii mut ei tee mitää eikä lähe poiskaan.

Että mun mielestä on juu aikamoinen heppafani. :) :heart:

Olin raskaana ku tyttö alotti ratsastuksen ja poika on 2vkon ikäsestä käyny talleilla ku oon käyny tytön tunteja kattomassa. Mä ymmärtäisin paremmin jos meil ois oma talli ja se siellä pyöris. Mut käydään vaan siis pari kertaa viikossa tallilla ja poika ehkä kerran viikossa käy kattelemassa heppoja.

voi ku ihana :D meillä tuo tyttö on heppafani. Nuorimman pojan kummitätillä oli hevonen ja nyt asuu vielä samalla pihalla missä talli. Siellä käydään tytön kans kattelemassa hevosia ja vähän ratsastelemassa.
Ja tytölle ku löytää tota heppakamaa...ja tyttö ei niin välitä vaik ei ihan näyttäs oikeelta..kaikki käy joka muistuttaa vähänki hevosta :D

voi ku ihana :D meillä tuo tyttö on heppafani. Nuorimman pojan kummitätillä oli hevonen ja nyt asuu vielä samalla pihalla missä talli. Siellä käydään tytön kans kattelemassa hevosia ja vähän ratsastelemassa.
Ja tytölle ku löytää tota heppakamaa...ja tyttö ei niin välitä vaik ei ihan näyttäs oikeelta..kaikki käy joka muistuttaa vähänki hevosta :D

No poika on meillä vielä niin pieni niin ei vissiin sen takia oo niin noihin "ei niin oikeen näkösiin" lämmenny. Piirretyt hepat käy. Ja naamasta kyllä näkee tunnistaako hepaksi. Naama leviää heti ku on heppa. ja sormella osottelee. Ja leluissaki oman haasteensa antaa tuo että on niin pieni tuo poika, rikkoo sit vielä. Ei ehkä tahallaan, mut jos eesim kaatuu päälle tai pudottaa. Nuo Schleich hepat on jotain muovimassaa niin eivät mee herkästi rikki.

http://www.nettiostot.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Nettios/Products/6507/SubProducts/6507-0001

KIITOS!!!!!! :hug: :flower:

Mä en varmaan osaa kunnolla kaikkee edes ettiä netistä. Hirveen määrän oon kolunnu kaikkia lastenvaatelinkkejä yms.

Täältä löytyy kaikenlaista kivaa heppafaneille. Toisin en tiiä onko ihan pienien kokoja mut paljon on kivoja kuvia t-paitoihin

http://www.rideandslide.com/fi/cat/product_catalog.php?c=3

Alkuperäinen kirjoittaja käviskö tää:
Täältä löytyy kaikenlaista kivaa heppafaneille. Toisin en tiiä onko ihan pienien kokoja mut paljon on kivoja kuvia t-paitoihin

KIITOS sullekin :hug: En viel katellu tarkemmin, mut kyllä varmaan jotain kivaa löytyy, jos ei pojalle niin tytölle. Pojalle tilasin jo tuolta minkä Onnikeiju linkitti.

Tuolla on Schleichejä halvalla. Ihana sinä joka linkitit. Kiitos!!!!!!!!!! :flower: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Alkuperäinen kirjoittaja käviskö tää:

KIITOS sullekin :hug: En viel katellu tarkemmin, mut kyllä varmaan jotain kivaa löytyy, jos ei pojalle niin tytölle. Pojalle tilasin jo tuolta minkä Onnikeiju linkitti.

Tuolla on Schleichejä halvalla. Ihana sinä joka linkitit. Kiitos!!!!!!!!!! :flower: :hug:

oli kiva auttaa!

Henkkamaukalta ite just ostin tytölle oliivin värisen paidan jossa on hevosen kuva. ja voi että se on tykätty! kokoja oli muistaakseni 86/92 eteenpäin. eikä ole siis mitään glitteriä tai hörselöä.

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
hei,oletkos käynyt singissä kisiksellä,nehän painaa myös paitoja :)

Unohuin tutkimaan tota yhtä kauppaa ja tännehän on tullu lisääki.

Singissä en oo viel käyny, tiiän kyl että siel varmaan jotain on. En vaan oikein tykkää ko paikasta ja suvusta..... Mut kyllä mä varmaan käväsen pikaseen siellä.

Tuolla Ride and slide linkissä on VAIKKA MITÄ IHANAA!!!!!!

Ja ton lahjakkaan tiesin.

Niin ja KIITOS KAIKILLE jo näistäkin. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja lisää heppoja:
täällä myös heppapaitoja

http://www.luontokauppa.com/index.php?id=tuotteet&catId=1&grpId=11&prodCat=5&per=all&prodCat=10&prodCat=x&prodCat=5

Ihania tavaroita tuollaki. Laulavia pehmo punatulkkuja yms. Ja heppapaitoja. Ainut miinus oli että collegepaita oli kuvassa lapsen päällä mutta tekstissä väitetään ettei oo collegeja ku aikuisille. No s-koko kyllä käy sit tytölle jo, että sikäli hyvä sekin. Silläki alkaa jo mennä pieneks vaatteet, niin uusia tarviis sekin.

Kiitos vielä!!! :hug:

Tilaa inkclubilta sitä silitetävää paperia, voit tulostaa netistä tai omista kuvatiedostoista minkä tahansa kuvan ja silittää paitaan kiinni. Kuivausrumpua ne kuvat ei kestä, mutta pesussa pysyy, kunhan silittää huolellisesti.
Meillä on vastaava fani, mutta puuhapeten perään. Kaikki yksiväriset paidat on silitetty puuhapete paidoiksi!

Yhteistyössä