onkohan tää keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nättitähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nättitähti

Aktiivinen jäsen
14.08.2007
4 291
0
36
viikkoja pitäisi olla 7+5. eilen huomasin pikkuhousuissa vähän ruskeata vuotoa. myöhemmin paperiin jäi sitä kanssa. sitten ei mitään hetkeen. illalla kuitenkin pyyhkiessä sitä tuli jo enemän. yöllä samoten. nyt aamulla jäi jo reilummin paperiin sellaista vaaleanpunaista limaista vuotoa. ja pikkuhousunsuojassakin oli muutama jälki. hetki sitten pari tippaa putosi jo pönttöön. kipuja ei ole,ei ainakaan normaalista poikkeavaa. neuvolaan jo soitin,jos jatkuu tälläisenä odotellaan,jos lisääntyy taysiin. tai jos rupee vaivaan mieltä liikaa taysiin. vaivaa todellakin,mutta enhän sinne taysiin pääse lastenkans ja mies on kaukana töissä. kummassakaan edellisessä raskaudessa ei mitään vuotoa ole ollut. mistä sitä tietää meneekö kesken vai olisiko vaan normaalia.

mä kun aloin odottaa kakkosta enkä vielä tiennyt että odotin niin vuosin sen verran että luulin menkkojen alkaaneen. kesti noin päivän ja loppu. parin päivän päästä r-testi+
sama esikoisesta mutta silloin tiesin odottavani. hätä oli suuri ja kävin äitipolilla ultrassa ja kaikki oli hyvin.
toivottavasti myös sun pikkunen pysyy kyydissä :hug:

Mulla tuli poikaa odottaessa verta kerralla kamala määrä. Ihan kirkkaanpunaista. Kipuja ei ollut, mut veren määrä säikäytti ja olin fakta, että menee kesken. Eipä mennykään. Toka raskaus alkoi ihan ok ja ilman mitään oireita ultrassa ei sit ollukaan mitään tai sitä mitä piti. Eli vaikea sanoa kun voi km tulla eritavalla tai sit kaikki on ok, mut pientä vuotoa vaan, mikä on kans normaalia.

tuntuu että pää sekoo. oon muutenkin ollu ihan hysteerinen näitten pelkojeni kanssa ja nyt sitten tapahtuu se mitä pelkäsin niin paljon. ei oo odottelu mukavaa,mikään ei oo pahempaa kun epävarmuus.

Minä vuosin myös alkuvaiheessa, kun odottelin esikoista. Yhden päivän vuoto kesti (ei tosin kovana koko päivää, mutta ihan kunnon punaista vertakin tuli) ja kyllä siinä side piti laittaa. Olin ihan varma, että menee kesken, kun vuoto ei osunut edes niihin aikoihin, jolloin kuukautiset olisivat normaalisti tulleet. Ei siinä tosiaan auttanut kuin odotella ja omalla kohdalla kävi niin onnellisesti, että vuoto loppui ja sikiöllä oli kaikki hyvin. Epätietoisuus tuossa odottamisessa on tosiaankin pahinta.

Toivottavasti sinullakin menee kaikki hyvin!

nyt tää on tullu taas runsaammaks ja punaisemmaks. tai nyt siis näyttää ihan menkkavuodolta. ehkä sellaisia menkkakipujakin on. jos nyt tulee km niin käydäänkö sitä näytillä jossain vai miten? kun raskaus olikin näin alkuvaiheessa. en haluis mihinkään mennä.

kannattaa varmaan käydä terveyskeskuksessa, jos onkin keskenmeno niin kattoovat että kohtu tyhjenee kunnolla ettei tuu tulehuksia ja jos taas ei oo keskenmeno niin kattoovat että kaikki on hyvin ja mistä vuoto vois johtua

huomenna mene täysiin. mitähän ne sit tekee? kaavinnan? toivottavasti kohtu tyhjentyy ittestään ettei mitään tarvitse tehdä. uskaltaakohan sitä raskautua uudestaan. tää raskaus alkokin nopeesti,ikäeroa olisi tullu alle vuosi. mutta kerkesin jo tottuun ajatukseen ja tuntui hyvältä. kamalaa kun pelot käy toteen.

Yhteistyössä