Siis että joka kerta kuukautiskierron puolen välin jälkeen alkaa mieletön turvotus, ja sitä enemmän alkaa turvottaa mitä lähemmäs menkkoja mennään. Viikkoa ennen menkkoja saa jo miettiä että mitkä housut sitä laittais ettei kiristä |O Ja sillä saakelin sekunnilla kun nämä naisten vaivat alkavat (yöllä/heti aamulla kun nousen ylös) niin ei mitään ilmapalloefektiä enää havaittavissa.
Tosin joudun ravaamaan vessassa ihan vähän väliä aina menkkojen aikaan. Nesteitä ne kai sitten on mitä kertyy. Mutta miksi AINA JO kierron puolen välin jälkeen?!? Mulla heittelee paino ihan kilokaupalla... Siis turvotus on tosi mahtavaa.
Voiko tämmönen olla tässä mittakaavassa normaalia, vai onko mulla joku...joku häiriö? |O :headwall: :snotty:
Tosin joudun ravaamaan vessassa ihan vähän väliä aina menkkojen aikaan. Nesteitä ne kai sitten on mitä kertyy. Mutta miksi AINA JO kierron puolen välin jälkeen?!? Mulla heittelee paino ihan kilokaupalla... Siis turvotus on tosi mahtavaa.
Voiko tämmönen olla tässä mittakaavassa normaalia, vai onko mulla joku...joku häiriö? |O :headwall: :snotty: