Onkohan tää ihan normaalia???

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Siis että joka kerta kuukautiskierron puolen välin jälkeen alkaa mieletön turvotus, ja sitä enemmän alkaa turvottaa mitä lähemmäs menkkoja mennään. Viikkoa ennen menkkoja saa jo miettiä että mitkä housut sitä laittais ettei kiristä |O Ja sillä saakelin sekunnilla kun nämä naisten vaivat alkavat (yöllä/heti aamulla kun nousen ylös) niin ei mitään ilmapalloefektiä enää havaittavissa.

Tosin joudun ravaamaan vessassa ihan vähän väliä aina menkkojen aikaan. Nesteitä ne kai sitten on mitä kertyy. Mutta miksi AINA JO kierron puolen välin jälkeen?!? Mulla heittelee paino ihan kilokaupalla... Siis turvotus on tosi mahtavaa.

Voiko tämmönen olla tässä mittakaavassa normaalia, vai onko mulla joku...joku häiriö? |O :headwall: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
joo, oon huomannu saman, käytössä ehkäsynä tuo rengas. muutama päivä ennen menkkoja näytän siltä ku oisin tukevasti raskaana vähintään vk 20.. |O

Siis just niin. Mulla turpoo kyllä kroppa ihan kauttaaltaan, naamasta alkaen |O |O

Ja sitten kun menkat alkaa, niin mulle tulee joku hemmetin tuskahiki päälle, mulla on JATKUVASTI hiki, vaikka yleensä mä palelen aina :snotty:

Niin joo, ei mitään hormonaalista ehkäisyäkään ole, ei voi semmostakaan syyttää... En mä tiedä mistä tämä johtuu, mutta v-mäistä on! |O No nyt menkat jo alkoivat, eli solakka olo taas, joskin pissillä joutuu käymään alvariinsa. Mutta sama ilmapalloefekti ilmaantuu taas kotvan kuluttua...että niin |O

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
luojan kiitos mulla turpoo vaan maha..
Saako udella otko vasta saanu lapsen?
Mulla oli esikon jälkeen muutamat kierrot just tuomosia että turpos sormetki..

Joo olen, kohta kaksi vuotta sitten :D Imetyksen loppumisen jälkeen (imetin vähän yli vuoden) on ollut aina vähän enemmän tai vähemmän kummalliset menkat.

Yhteistyössä