Viikko sitten vanhempi tyttö jutteli, että päiväkodista olisi saman ryhmän tytöllä ollut vesirokko. Päiväkodissa ei siitä ainakaan mitään ilmoitusta ollut, asia jäi sitten siihen, mun piti kysyä asiaa, mutta olen itsekin nyt ollut viikon sairaana. No, nyt sitten tytöllä oli aamulla naamassa pari pientä näppyä, punaisia pisteitä, kuin pieniä finnejä. Ja tunti sitten näkyi olevan selässä ja niskassakin, alle 10kpl yhteensä, yksi niistä oli hiukan kasvanut ja pinnaltaan ikään kuin rikki. Lämpöä 36,8. Onkohan tää nyt sitä? :O Ei kai se mitään muutakaan voi olla.
Muuten ihan kiva mut mun työharjoittelut menee ihan päin hevon kukkua jos tässä nyt vielä joutuu olemaan viikon, hyvässä lykyssä kaksikin kotona. :headwall:
Ilmeisesti mä pidän nyt molemmat lapset kotona? Kai se on järkevintä, onhan tuo siskokin siihen tulossa vaikkei vielä oireilekaan? Saako vesirokossa ulkoilla yhtään jos lapsi haluaa ja vaikuttaa pirteältä? Auttaako kutinaan mitään.
Joo, mä oon hämillään.
Muuten ihan kiva mut mun työharjoittelut menee ihan päin hevon kukkua jos tässä nyt vielä joutuu olemaan viikon, hyvässä lykyssä kaksikin kotona. :headwall:
Ilmeisesti mä pidän nyt molemmat lapset kotona? Kai se on järkevintä, onhan tuo siskokin siihen tulossa vaikkei vielä oireilekaan? Saako vesirokossa ulkoilla yhtään jos lapsi haluaa ja vaikuttaa pirteältä? Auttaako kutinaan mitään.
Joo, mä oon hämillään.