Onkohan Sanna Marininilla minkäänlaisiaVaikuttaa niin kylmälle ihmiselle äidillisiä tunteita lastaan kohtaan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sanna kuvittelee, että pääministerinä voi säilyttää kaiken entisestä elämästä, mutta kun vuorokaudessa on vain 24 h.

Sanna haluaa antaa kuvan multitaskaajasta: moderni, uran huipulla oleva pedantti nainen joka joskus on perheenkin kanssa, ehtii Vogueen ja sitten villisti viikonloppuna bilettää. Sanna nauttii roolin vaihtamisesta "hei huomaattekste mä taivuin tähån, nyt tähän - mihin nykynainen pystyykään?"

Mulla on myös ystäviä. Mutta jos olisin pienen lapsen äiti ja pm, käyttäisin lähes kaiken vapaa-aikani perheen kanssa, jos ei ole joku iltatapaaminen sidosryhmien kanssa.

Ja Sannan kaverit....no, pari homoa, bloggaaja Janita/Janica Autiolla voi olla jotain järkevääki sanottavaa, mutta joku Sabina Särkkä - takapuoltaan instassa näyttävä, miehensä uran turvin kotona makoileva hihittäjä. Sara Siepin kaveri.

Usein pääministereillä ja pressoilla on älykkökavereita, tai jotain kylttyrellejä ystäviä. Halosella oli esim.Kaari Utrio, vaikkei Utrio tai Halonen mun idoleita ole.
Sannan kamut - nnhohh. Instastako se niitä repii?

Alusta alkaen olen vaistonnu Sannassa _tyhmyyden_, ja oon ihmetelly että oonko mä väärässä. Siis tavallaan kauheen määrätietoinen ja sujuvasanainen nainen, mutta oon ihmetelly että mikä siinä naisessa tökkii, mikä ei töki esim.Kiurussa tai Ann-Maj Henrikssonissa.
Se on se "mun pitää elää tietynlaisen nykynaisen imagon mukaan", ja nyt se pinnallinen kupla puhkesi.

Aijai, Sanna tyri ennen suomalaisille rakasta Itsenäisyyspäivää. Olisi se karanteenissa ollu muutenki tänään vaikkei ois perjantaina bilettäny, mutta jotenki Niinistöstä ja Haukiosta sai tänään sankarihaudoilla 100 kertaa syvällisemmän ja viisaamman kuvan kuin Sannasta.

Nokkela älykkyys ei oo sama kuin viisaus ja lämpö.
 
vierailija
Itsekin miettinyt usein että miten se lapsiparka kärsii kun äiti on koko ajan poissa ja miten ihmeessä äiti voi vapaaehtoisesti olla niin paljon erossa lapsestaan
 
vierailija
Olen ihan samaa miettinyt Alexander Stubbin kohdalla, kylmä isä lapsilleen, aina menossa ulkomailla eikä ole kiinnostunut lastensa hyvinvoinnista eikä ole koskaan kotona. Hän on liikaa menossa, on omia harrastuksia.
Enkä luota ihmisiin, jotka näyttävät ikenensä ja koko purukaluston nauraessaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Olen ihan samaa miettinyt Alexander Stubbin kohdalla, kylmä isä lapsilleen, aina menossa ulkomailla eikä ole kiinnostunut lastensa hyvinvoinnista eikä ole koskaan kotona. Hän on liikaa menossa, on omia harrastuksia.
Enkä luota ihmisiin, jotka näyttävät ikenensä ja koko purukaluston nauraessaan.
No, hymylleen ei kukaan voi, mutta muutoin osuva kuvaus. :) Sanna on kuin miespuolinen Stubb. Stubb ja Sanna ankaria kuntoilijoitakin, Stubb harrasti thriatlonia.

Perfektionisti on hyvä olla tuossa työtehtävässä, mutta lämpöä ei saa unohtaa.
 

Yhteistyössä