Onkohan näillä vaikea kävellä, siis tuolla korolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28098038]Eihän kiilakorkoa voi edes laskea koroksi. Samalta tuntuu kun tennareilla kävelisi.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Mulla on kaikki arkikorot kiilamallia.

[QUOTE="vieras";28098038]Eihän kiilakorkoa voi edes laskea koroksi. Samalta tuntuu kun tennareilla kävelisi.[/QUOTE]

Miksi se on niin? Uskon, kun sanot, mutta miksi? Minulla on tosi vähän kokemusta korkokengistä enkä osaa niillä kävellä, mutta osaisinko sitten kiilakoroilla?

[QUOTE="vieras";28098043]Miksi se on niin? Uskon, kun sanot, mutta miksi? Minulla on tosi vähän kokemusta korkokengistä enkä osaa niillä kävellä, mutta osaisinko sitten kiilakoroilla?[/QUOTE]

Kiilakoroissa ei samalla tavalla tule sitä paineen tuntua jalkapohjaan kuin tavallisilla koroilla, koska se jalkapohja saa koko matkalta tukea hyvin. Kyllä varmaan osaat, kun muista kävellä normaalisti etkä koukistele niitä polvias.

Kiilakoroissa ei samalla tavalla tule sitä paineen tuntua jalkapohjaan kuin tavallisilla koroilla, koska se jalkapohja saa koko matkalta tukea hyvin. Kyllä varmaan osaat, kun muista kävellä normaalisti etkä koukistele niitä polvias.

Kiitos neuvosta, pitääpä kokeilla kenkäkaupassa. Olisi kiva saada vähän korkoa, mutta olen tosiaan niin avuton kävelemään, jos kantaa on yli 5 senttiä.

[QUOTE="vieras";28098059]Kiitos neuvosta, pitääpä kokeilla kenkäkaupassa. Olisi kiva saada vähän korkoa, mutta olen tosiaan niin avuton kävelemään, jos kantaa on yli 5 senttiä.[/QUOTE]

Kiilakorot on tosi tukevat kävellä. Siksi mullakin on kaikki arkikorot niitä. Niillä on melko normaalia kävellä. Kannattaa kokeilla.

Eiks koroilla kävelyä voisi joskus ottaa haasteena eikä vaivana? Mielestäni on laiskan ihmisen merkki, joka ei kokeile rajojaan. Miehetkin voisivat jäädä kuntosalilta ja lenkkipolulta kotiin kun se on hankalaa.