Onkohan nämä ihan ok lahjat 17-vuotiaalle tytölle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Muuten en kyselisi mutta jo viime jouluna huomasin että hänen ystävänsä saivat järkyttävän paljon lahjoja, tietty osa sukulaisilta eli kaikki ei vanhemmilta. Meillä ei tule lahjoja muualta, eli ainoastaan meiltä vanhemmilta.
Tytölle on ostettuna
Yöasu
kosmetiikkaa (pari meikkijuttuja ja voiteita ja puhdistusaineita)
Muumilautanen (kerätään niitä)
ja lisäksi annan rahaa 40e

Tuntuu vaan jotenkin vähäiseltä kun lahjoja ei muualta tule :/ Onko ehdotuksia mitä kivaa tuohon vielä keksisi, tyttö itse ei ole paljoa pyytänyt kun tietää mikä meidän tilanne on.

lahjakortteja itsekin mietin, mutta ajattelin kuitenkin että olisi kiva saada ihan paketteja. Pitäisköhän käydä vielä hakemassa vielä joku lahjakortti tai sitten se leffalippusysteemi. Ehkä n.40e pystyisin vielä irrottamaan. Muille lapsille siis pienemmille on paketteja enempi koska he saavat kummeiltaankin, tämä esikoinen ei valitettavasti saa.

Meillä saavat kosmetiikan ja vaatteiden lisäksi Sinkkuelämää DVD tuotantokaudet, korut ( toinen Kalevalakorun Vellamo korvikset, toinen Nominatioin + muumilaatta ). Osta vaikka sellaisia kasvonaamioita esim suklaanaamio jos haluat jotain pientä lisää. Tai kirja? Ensivuoden taskukalenteri "teinari" tai vastaava.

Toinen kiva keräyskoru on Pandora, jossa on sellainen ranneketju ja siihen ostetaan sellaisia "palleroita". Toiselle tytöllä on se, mutta taitaa olla kalliimpi sarja, minusta kyllä kivempi...

Minäkin sanoisin sen Nominationin.
Mulla on ja mun siskon teineillä on, eli se on nyt tosi suosittu juttu!
Ranneke maksoi mulla 8,50?, ja palat alkaa 16?->
PIkkuhiljaa mukava kerätä niitä lisää..Ei ole mikään kovin arvokas juttu, mutta minun mielestä ainakin ajatuksena tosi kiva!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Osta sille Nomination-ranneke, jos ei vielä oo.

Paljonko nämä maksavat?

6 + 0,50x + 16-72x
Nyt meni yli hilseen :) anteeksi blondiuteni, saako tämän selkokielellä?

13 tavallista palaa on 6 euroa. 13 palaa ei kuitenkaan riitä normaalikokoisen ranteen ympäri, vaan joku 17-20 lienee tarvittava määrä. Nämä ylimääräiset palat ovat sen 0,50 euroa kappaleelta. (Eli jos oletetaan vaikka että tytön ranteeseen menee 18 palaa, niin 18-13-1(erikoispala) = 4 tyhjää palaa x 0,50.
Erikoispalat maksavat 16?-72?/kpl.

Kyllähän tuosta Nominationista on ollut puhetta joskus tytön kanssa ja tiedän että tykkää siitä. Tyttö ei itse vaan koskaan pyydä itsellensä mitää turhaan. Ja itse olin kokonann unohtanut tuon korun.

Meillä riitti se 16 palaa, mittasin omaan ranteeseen ja kun mulle hiukan tiukka on tytölle sopiva, sillä kun kapeammat ranteet. Osa liikkeistä myy esim 13 palan peketteja, osa just sen palamäärän mitä tarvitaan.

Yhteistyössä