onkohan mun vaaka rikki.. ei kai paino voi näin äkkiä tippua..

• Viestiketjun aloittaja läskipallero
  • Ensimmäinen viesti
läskipallero
mun lähtö paino oli 85,6kg ekalla viikolla paino tippu 3,1kg kun nesteitä lähti.
nyt maanantaina tulee 2 viikkoa mutta punnitsin itteni jo vähän etukäteen ja vaaka näytti 79,8 kg

eikä mulla oo mitään ihme diettejä syön terveellisesti ja koitan juoda vettä paljon..liikkunu en oo nyt paljoa 2 päivään

Kyllä
Kyllä se alkuun voi lähteä hyvääkin kyytiä, kun alussa lähtee se pahin neste ja turvotus!

Hieno juttu! Muistat vaan olla masentumatta jos putoamistahti vähäsen hidastuu loppua kohden.

läskipallero
no kun mä oon itteni asentoinunu siihen et ekalla viikolla kun nesteet lähtee niin paino voi tippua ihan hyvin mut sen jälkeen mä oon aatellut et oon tyytyväinen et vaik tippus 200-500g /viikko ni oon tyytyväinen tai kunhan tippus vaan ei jäis paino moneks kuukaudeks samaan lukemaan tai ei tulis niitä et paino nousis.

Kyy
Ole vain onnellinen saavutetusta tuloksesta, äläkä masennu, jos vauhti ei jatku! :D Mutta hyvin sulla näemmä on asenne kohdillaan, joten varmasti onnistut!

Itsellä ei paino tipahtele noin huimaa vauhtia ekoillakaan viikoilla. Jos lähtisi, niin tähänhän olisi paljon helpompaa tsempata itseään. :D

läskipallero
eli niinkun 12 päivässä lähtenyt 5,8kg
no tarvii vähän tarkkailla tuota vaakaa..jotenkin mä vaan epäilen että se on rikki jos lapset hajottaneet =) mä en ees muista koska mä oon ollu viimeks 7 alkusella numerolla..ku mun paino on heitelly 80½-88kg jo pari vuotta.. viimeks laihdutin vuonna 2005 ja sain 10kg pois ja lopuks olin 70kg tasan mut nyt olis tarkotus päästä 65 ainakin mut ehkä jopa 60kg

Minä aloitin vuodenvaihteessa laihiksen ja tänä aamuna puntarilla käydessä painoa oli yhteensä tippunut 3,2kg. Suhteellisen hitaasti siis laskenut. Ruokavaliolla olen pääsääntoisesti nyt yrittänyt laihduttaa. Toki liikkunutkin olen jonkin verran. :)

läskipallero
mutta mä olin kyllä ihan turvoksissakin eli huomasin että kun jalkoja paineli ihan kovat kantturat ja jäi jäljet ku paineli..kengät mahtunu ees jalkaan ku nilkat turvoksissa.
mutta mä söinkin joka ikinen päivä herkkua sipsiä 1-2x viikossa ja karkkia muina päivinä ja paljon!!! lisäksi limpparia meni 2-4 pulloa viikossa sipsien kanssa 5-6 lasillista karkkien 1-3 lasillista sit välillä munkkia ja pullaa isoja ruoka annoksia..

läskipallero
niin ja huomasin että mahduin hyvin mun 44 koon farkkuihin (ne oli loppusyksyllä niin että hyvä että sain ees napin kiinni vähän ku koitti mahaa vetää sisään ni menihän se mut pelkäs että koskakohan nappi poksahtaa pois. nyt eilen kokeilin niin meni jo niin ettei tarvinnu edes nappia aukasta ja saa koko ajan nostella =) =)
mulla on saman merkkiset,saman väriset,saman malliset koossa 42 mutta ne sain jalkaan mut nappi ei ihan menny kii ja reisistä puristi.

Yhteistyössä